اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوستی خیابانی قتل دختر دانشجو را رقم زد



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

دوستی خیابانی قتل دختر دانشجو را رقم زد

به گزارش اعتماد، سردار احمدعلی گودرزی درباره این جنایت كه در خانه متهم به قتل صورت گرفته گفت: پدر متهم به قتل برای نجات این دختر 23 ساله تلاش‌هایی كرده و او را به بیمارستان منتقل كرده است اما در نهایت به دلیل شدت جراحات این دختر جان سپرد و پرونده‌یی جنایی با عنوان قتل دردستور رسیدگی پلیس قرار گرفت.

براساس گزارش مركز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی البرز، 21 دی‌ماه امسال و در پی مرگ یك دختر 23 ساله در بیمارستانی در كرج رمزگشایی از جنایتی كه او در آن قربانی شده بود در دستور كارآگاهان پلیس قرار گرفت.

ماموران كلانتری 14 رسالت كرج كه از طریق پرسنل بیمارستان در جریان فوت دختر 23 ساله بر اثر ضربات چاقو قرار گرفته بودند، برای بررسی موضوع در این بیمارستان حاضر شدند. ماموران كلانتری 14 كرج در بررسی‌های اولیه خود مردی را در محوطه بیمارستان یافتند كه پیش از مرگ دختر 23 ساله او را به تیم درمان سپرده بود.

با این اقدام موضوع توسط ماموران به بازپرس قتل كرج اعلام شد و تیمی از كارآگاهان جنایی عهده‌دار این ماجرا شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز درباره سرعت عمل كارآگاهان در ردزنی عامل این جنایت گفت: دستگیری متهم به قتل در كمتر از 30 ساعت پس از وقوع قتل انجام شد و جزییات این ماجرا كه چطور دختری با ضربات چاقو به قتل رسیده از زبان او بررسی شد.

سردار گودرزی با اشاره به اظهارات متهم كه خود او نیز جوانی 23 ساله به نام محسن است، گفت: با دستگیری و بازجویی از فردی كه مقتول را به بیمارستان منتقل كرده بود مشخص شد دختر جوان كه دانشجو نیز بوده است توسط فرزند او به نام «محسن» در منزل آنها به قتل رسیده است. پدر محسن به كارآگاهان پلیس گفت وقتی پسرش چنین كرده دست به كار نجات دختر شده و او را به بیمارستان منتقل كرده است.

فرمانده پلیس استان البرز همچنین درباره این ماجرا توضیح داد: پدر محسن در بازجویی‌ها، از مكان فرزند خود اظهار بی‌اطلاعی كرد و گفت كه پس از وقوع این حادثه ارتباط پسرش با خانواده كاملا قطع و او به مكان نامعلومی متواری شده است.

ماموران سرنخ‌های اولیه‌یی از محل اختفای متهم متواری به دست آوردند، اما متهم كه متوجه شده بود پلیس در تعقیب او ست مدام محل اختفای خود را تغییر می‌داد، به گونه‌یی كه قبل از دستگیر شدن به چندین استان همجوار متواری شده بود اما ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی سرانجام محل اختفای قاتل را 30 ساعت بعد از وقوع قتل در استان قزوین شناسایی و طی یك عملیات غافلگیرانه در حالی كه متهم به قتل خواب بود، او را دستگیر كردند.

سردار گودرزی به اعترافات محسن اشاره كرد و درباره اظهارات او گفت: این جوان مدعی شده یك ماه پیش در یكی از خیابان‌های كرج با مقتول آشنا شده است. وقتی فهمیده كه او دانشجو است وعده‌های دروغین برای ازدواج و خوشبخت كردن او داده و در حالی كه بیكار بوده و هیچ علاقه‌یی به كار كردن نداشته به مقتول اطمینان داده كه شاغل و دارای درآمد زیادی است. به گفته سردار گودرزی، محسن (متهم به قتل) در اعتراف خود گفته است: «زهرا» خیلی زود به حرف‌های من ایمان پیدا كرد و كاملا شیفته من شد، من هم از این سادگی او سوءاستفاده كردم و چندین نوبت او را به منزل‌مان بردم. بعد از این روابط او اصرار داشت كه با هم ازدواج كنیم اما من هرگز به فكر ازدواج با او نبودم به همین دلیل با نقشه قبلی او را مجددا به منزل‌مان بردم و بعد از چندساعتی كه با او بودم به سمت آشپزخانه رفتم و با برداشتن كارد آشپزخانه تصمیم گرفتم نقشه خود را عملی كنم اما او متوجه شد و در اتاق را قفل كرد.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین به اعترافات محسن درباره چگونگی ارتكاب این جنایت اشاره كرد و افزود: پسرجوان با شكستن در، وارد اتاقی كه زهرا در آن پناه گرفته بود، شده و او را با ضربات متعدد چاقو مجروح كرده، سپس متواری شده است.

سردار گودرزی ضمن اشاره به اینكه باید به بستر چنین ماجراهایی توجه داشت و خانواده‌ها فرزندان‌شان را به درستی با واقعیات موجود در جامعه و روابط درون آن آشنا كنند، افزود: مراحل تحقیق جنایی كارآگاهان پلیس ما در این باره ادامه دارد و به محض تكمیل پرونده، متهم تحویل مقامات قضایی می‌شود./اعتماد

 

 


ویدیو مرتبط :
قتل دختر دانشجو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد



 

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد

 

دختر جوانی که از منزل برای رفتن به مسجد و ادای فریضه نماز خارج شده بود در بین راه با ضربات چاقو از پا درآمد.

به گزارش ایسنا، رئیس حوزه قضایی خان ببین از توابع استان گلستان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از اعلام این خبر، بازپرس ویژه به منظور تحقیقات و شناسایی علل و عامل قتل در محل حاضر شد.

رمضانعلی عابدی فیروزجایی افزود: پس از انجام مراحل تحقیقات مشخص شد قاتل، جوانی به نام کیومرث است که پس از اقدام به قتل از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: خانواده قاتل و مقتول از مدت ها پیش با یکدیگر اختلاف داشتند که این اختلاف در نهایت مرگ دختر جوان را رقم زد.

به گفته قاضی پرونده، تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد..... / خبرگزارى ایسنا