اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوای دانشجویان پزشکی با قتل دو نفر پایان یافت



دعوای چند دانشجوی پزشکی به زد و خورد انجامید و با قتل دو نفر پایان یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،سه دانشجوی هندی و سه دانشجوی اکراینی در دعوایی که در اکراین صورت گرفت، باعث کشته شدن دو دانشجوی هندی شدند و دیگر هم جراحات شدیدی برداشته است.

این دانشجویان اکراینی پس از قتل این دو دانشجو سعی داشتند که از مرز اکراین خارج شوند اما پلیس به موقع آن‌ها در مرز دستگیر کرد.

دستگیری این دانشجویان پزشکی در حالی روی داد که پلیس چاقوی آلت قتاله و حتی خون مقتولان را بر روی وسایل این 3 دانشجو یافت.

درحال حاضر اقدامات لازم برای فرستان اجساد به هند در حال اجراست و این 3 دانشجو هم برای اعتراف دلیل و انگیزه قتل‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برند.
 


ویدیو مرتبط :
دعوای فجیع..1 نفر زد 4 نفر رو ترکوند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای پدر و پسر با قتل پایان یافت



ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر مازندران، جوان ۲۶ساله‌ را به علت قتل پدرش شناسایی و دستگیر کردند.

روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بهشهر، مبنی بر وقوع مرگ مشکوک در یکی از خیابان های شهر، اکیپ گشت انتظامی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل حادثه با جنازه مردی ۵۸ ساله به نام «علی – د» که از ناحیه سر دچار خونریزی شدید بوده، مواجه شدند.

با وقوع این حادثه و مرگ این مرد ۵۸ ساله ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شده و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به اظهارات ضد و نقیض پسر ۲۶ ساله خانواده به نام «امید – د» این جوان را به اتهام قتل پدر شناسایی و دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس اعتراف کرد: در پی مشاجره لفظی و اختلافات خانوادگی با پدرش درگیر و وی را به قتل رسانده است.

متهم پس از تشریح صحنه قتل و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران