اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری 30 هنجارشکن در دو پارک ائل گلی و مشروطه تبریز + تصاویر



اخبار حوادث - دستگیری 30 هنجارشکن در دو پارک ائل گلی و مشروطه تبریز + تصاویر

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری 30 نفر هنجارشکن طی اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در دو پارک ائل‌گلی و مشروطه خبر داد.

به گزارش فارس، فرهنگ نوروزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: شامگاه پنجشنبه با حضور و نظارت معاون هماهنگ کننده استان سرهنگ الهوردی خضرلو و با بکارگیری عوامل انتظامی، راهور و یگان امداد، عملیات طرح پاکسازی نقاط آلوده در‌ پارک‌های ائل‌گلی و مشروطه تبریز به اجرا درآمد.

سرهنگ نوروزی افزود: این عملیات در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا درآمد و طی آن 30 نفر مزاحم به نوامیس مردم و افراد بد پوشش دستگیر شدند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
سفر به پارک شاه گلی یا ائل گلی تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت حادثه "ائل‌گلی" تبریز: بی‌توجهی خانواده حادثه‌دیده به نکات ایمنی



علت حادثه "ائل‌گلی" تبریز: بی‌توجهی خانواده حادثه‌دیده به نکات ایمنی

مدیر لونا پارک مجتمع رفاهی تفریحی ائل‌گولی تبریز علت بروز حادثه شامگاه دوشنبه در چرخ و فلک این مجموعه را عدم رعایت نکات ایمنی و نبستن کمربند ایمنی از سوی خانواده حادثه دیده اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا حسن‌زاده با ابراز تأسف از بروز این حادثه تلخ و ناگوار برای اعضای یک خانواده تبریزی، علت سقوط زن 38 ساله از کابین چرخ و فلک ائل‌گولی را بی‌توجهی متوفی به نکات ایمنی و نبستن کمربند ایمنی در داخل کابین اعلام و خاطرنشان کرد: این خانواده نه تنها از بستن کمربند ایمنی در داخل کابین خودداری کرده بودند، بلکه با رها‌سازی کمربند به خارج از کابین، موجبات گیرگردن آن در کابین پائین‌دستی و در نتیجه واژگونی کابین به هنگام دوران چرخ و فلک و در نهایت سقوط سرنشینان آن را فراهم آورده و این حادثه تلخ را باعث شده‌اند.

وی افزود: هیچ قصور و تقصیری در این حادثه متوجه مسوولان لوناپارک نبوده و سیستم ایمنی و کنترلی چرخ و فلک بدون عیب و ایراد فنی به ارایه خدمات مشغول است و این حادثه تنها در اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی خانواده حادثه‌دیده به نکات ایمنی به وقوع پیوسته است.

حسن‌زاده گفت: در همین حادثه فرزند این خانواده که اقدام به بستن کمربند ایمنی خود در داخل کابین چرخ و فلک کرده بود سالم مانده و این موضوع ثابت می‌کند که هیچ مشکل فنی یا قصوری در اداره چرخ و فلک و مدیریت آن وجود نداشته است.

تقی‌پور، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز نیز در این خصوص گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو میلیون نفر از شهروندان و گردشگران ورودی به تبریز از امکانات رفاهی و تفریحی مجتمع ائل‌گلی استفاده کرده‌اند؛ این درحالیست که هیچ حادثه ناگواری نیز در طول این سال‌ها در مجتمع فوق به وقوع نپیوسته است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های اولیه، قصور و سهل‌انگاری خانواده حادثه دیده، علت این سانحه ناگوار بوده با این حال نظر قطعی در خصوص دلایل بروز این اتفاق پس از انجام و اتمام بررسی‌ها و تحقیقات کارشناسی مشخص و اعلام خواهد شد./ایسنا