اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ۳ دختر فراری چاقو به دست



 

دستگیری ۳ دختر فراری چاقو به دست

 

۳ دختر فراری كه در پوشش مسافر، رانندگان را تهدید و اموالشان را سرقت می كردند، دستگیر شده و به ده ها فقره سرقت اعتراف كردند.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش ماموران انتظامی تهران هنگام گشتزنی در بزرگراه چمران راننده پژویی را مشاهده كردند كه در حاشیه بزرگراه با مشت به شیشه خودرو می كوبد و تقاضای كمك می كند. این در حالی بود كه ۳ دختر جوان نیز در خودرو نشسته بودند.

ماموران به خودرو نزدیك شدند كه در همین موقع یكی از دختران از خودرو پیاده شد و خلاف جهت بزرگراه شروع به دویدن كرد.

راننده خودرو با دیدن ماموران، عنوان كرد: دختران مسافر قصد كشتن مرا دارند.

دستگیری ۳ دختر سارق

به این ترتیب ۲ دختر مسافر بازداشت و همراه مرد راننده به مركز پلیس تهران منتقل شدند. دقایقی بعد نیز سومین دختر فراری هم كه با سد كردن راه یك راننده عبوری او را با چاقو تهدید به مرگ كرده و قصد سرقت خودرویش را داشت، به مركز پلیس منتقل شد.

ماموران ابتدا به تحقیق از راننده خودرو پرداختند كه معلوم شد، دختران جوان به عنوان مسافر سوار خودرویش شده و در میانه راه با چاقو وی را تهدید به مرگ كرده و قصد سرقت پول و تلفن همراهش را داشته اند.

۳ دختر متهم نیز در بازجویی اعتراف كردند قصد سرقت اموال شاكی را داشته اند.

فرار از خانه تا سرقت

شهره، یكی از متهمان به پلیس گفت: از ۶ ماه پیش به دنبال اختلاف و درگیری با والدینم شبانه از خانه مان در یكی از شهرستان ها فرار كردم و پس از چند روز برای ادامه زندگی به تهران آمدم.

دختر متهم به سرقت اضافه كرد: در یكی از بوستان های تهران با ۲ همدستم آشنا و متوجه شدم آنها نیز مانند من از خانه هایشان فرار كرده اند.

متهم یادآور شد: دوستانم از من خواستند برای گذران زندگی از رانندگان سرقت كنیم.

وی ادامه داد: ابتدا از ترس دستگیری با آنها همكاری نكردم، اما بعد از یك هفته وقتی پول هایم تمام شد، پیشنهاد ۲ دختر جوان را مبنی بر سرقت پذیرفتم.

آموزش دو هفته ای برای سرقت

متهم به سرقت یادآور شد: ۲ دوستم، مدتی نحوه سرقت را به من آموزش دادند و بعد از آن همكاری ام با آنها شروع شد.

به این ترتیب كه ۳ نفری به عنوان مسافر سوار خودروهای مدل بالا می شدیم و با تهدید رانندگان با چاقو، پول و گوشی تلفن همراه آنها را سرقت و در صورت مقاومت، آنها را با چاقو زخمی می كردیم.

بنابر این گزارش، درپی اعتراف متهم، ۲ همدست وی نیز در بازجویی به همكاری با او اعتراف كردند. ۳ دختر فراری به اتهام ده ها فقره سرقت مقرون به آزار از رانندگان روانه زندان شدند.

با اعتراف متهمان مشخص شد، آنها پس از فرار از خانه به مواد مخدر صنعتی نیز اعتیاد پیدا كرده اند.

تحقیقات تكمیلی از متهمان ادامه دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
دستگیری دو سارق قمه به دست توسط چند دختر‬!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری زورگیر چاقو به دست



 

مردی كه برای تامین هزینه درمان همسرش، با تهدید چاقو از مردم سرقت می‌كرد، دستگیر شد.هفته گذشته مردی به كلانتری پایانه غرب تهران مراجعه و از مرد سارقی شكایت كرد.



مالباخته در تشریح ماجرا به پلیس گفت: حوالی میدان آزادی تهران مردی چاقو به دست به سویم حمله‌رو شد و مرا به گروگان گرفت و تهدید كرد در صورت مقاومت مرا به قتل می‌رساند. وی ادامه داد: مرد مهاجم پول‌هایم را سرقت كرد و پس از كتك زدن من، متواری شد.


با اطلاعاتی كه مالباخته در اختیار ماموران قرار داد، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مرد سارق صورت گرفت و ماموران جستجو برای یافتن مرد جوان را آغاز كردند.


در ادامه تحقیقات پلیسی، چند تبعه افغان و شهروند تهرانی به مركز پلیس مراجعه و شكایت‌های مشابهی ارائه كردند. ماموران در بررسی پرونده‌های شاكیان پی بردند همگی به یك شیوه در دام یك مرد جوان گرفتار شده‌اند.



ماموران با به دست آوردن مشخصات مرد سارق، روز دوشنبه وی را در یكی از محله‌های تهران شناسایی و دستگیر كردند.



با انتقال متهم به اداره پلیس، وی اظهارات متناقضی را بیان كرد بنابراین به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران منتقل و مورد تحقیق قضایی قرار گرفت.



متهم جوان در اعترافات خود در تشریح ماجرای اخاذی‌ها به بازپرس حسنی گفت: چندی قبل همسرم با یك خودرو تصادف كرد و پس از این حادثه، راننده متواری شد و همسرم زیبایی چهره‌اش را از دست داد و چون پولی برای هزینه درمان وی نداشتم، تصمیم گرفتم از مردم اخاذی كنم.



متهم در ادامه بیان كرد: از چند هفته قبل حوالی ترمینال غرب و بوستان‌های غرب تهران پرسه می‌زدم و با شناسایی اتباع افغان و رهگذران با چاقو به سوی آنها حمله‌‌ور شده و با تهدید به مرگ، پول‌هایشان را سرقت و پس از كتك زدن آنها، فرار می‌كردم.



متهم پرونده با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات از وی ادامه دارد.... / جام‌جم آنلاین