اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری کلاهبردار 80 میلیاردی در سیستان و بلوچستان/ متهم از تجار کشور کلاهبرداری کرده بود



 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کلاهبردار حرفه ای که در لیست سیاه بانک مرکزی بود، سرانجام شناسایی و دستگیر شد.

سردار حسین رحیمی در گفتگوی بامیزان گفت:چندی قبل در جریان فعالیت یک فرد کلاهبردار در شهر زاهدان قرار گرفتیم.مرد میانسال با فریب تجار این استان در قالب خرید و فروش کالا از آنها کلاهبرداری می کرد.

وی ادامه داد: با شناسایی هویت متهم متوجه شدیم او به علت گرفتن وام های کلان بانکی و عدم پرداخت اقساط در لیست سیاه بانک مرکزی قرار گرفته و ممنوع المعامله است.

به گفته رئیس پلیس سیستان و بلوچستان، سرانجام ماموران پلیس زاهدان در عملیاتی شبانه موفق شدند متهم را دستگیر کنند. مرد میانسال پس از دستگیری به کلاهبرداری 80 میلیارد ریالی از تجار استانهای سیستان و بلوچستان،کرمان و تهران اعتراف کرد.

رحیمی در پایان گفت: تحقیقات بیشتر از این متهم آغاز شده است.

 

 اخبار  حوادث - میزان


ویدیو مرتبط :
دستگیری متهم اختلاس 300 میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین اخبار از کلاهبرداری 4000 میلیاردی / دستگیری 2 متهم اصلی پرونده شرکت ‌ورمی کمپوست



اخبار,اخبار اجتماعی,کلاهبرداری  شرکت ورمی کمپوست

 

اخبار اجتماعی - دستگیری 2 متهم اصلی پرونده شرکت ‌ورمی کمپوست

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: دو نفر از متهمان اصلی پرونده شرکت ‌کمپوست ورمی با هویت «الف.ش» و «م.ش» که پدر و پسر هستند در ملارد دستگیر شدند.

علی صمدی در گفت‌و گو با ایسنا ، گفت: این افراد اکنون در دادسرای ملارد در بازداشت موقت بسر می‌برند.

وی افزود: تا اواخر این هفته این دو متهم به دادسرای عمومی و انقلاب کرج منتقل می‌شوند تا روند رسیدگی به پرونده آن‌ها در این دادسرا پیگیری شود.

صمدی خاطرنشان کرد: تاکنون سه هزار شاکی در ارتباط با کلاهبرداری این شرکت شناسایی شده‌اند که بدون شک تعداد مالباختگان بیش از این تعداد است.

وی افزود: این سه هزار نفر بیش از 100 میلیارد تومان در این شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند که کمترین آن‌ها سه میلیون و بیشترین مبلغ سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان بوده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج یادآور شد: پرونده شرکت ورمی کمپوست ملی است؛ چرا که به جز استان البرز شاکیانی از سایر استان‌های کشور از جمله لرستان، گیلان و مازنداران نیز دارد.

وی ادامه داد: محل کار این متهمان در 45 متری گلشهر پلمپ شده است و دستور توقیف اموال آنها صادر شده و حساب های بانکی این افراد مسدود شده است.

صمدی تاکید کرد: اعضای این شرکت محلی را در ملارد اجاره کرده بودند و سبدهای کمپوست‌های ورمی را در آنجا نگهداری می‌کردند.

سرپرست دادسرای جنایی کرج در پایان گفت: در تلاش هستیم بتوانیم با فروش کمپوست‌های باقیمانده این شرکت در ملارد، بخشی از اموال مالباختگان را به آنها بازگردانیم.
اخبار اجتماعی - ایسنا