اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری کاندیدای مجلس در فرودگاه شیراز!



اخبار,اخباراجتماعی  , کاندیدای مجلس

معاون دادستان شیراز از دستگیری یک داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس در فرودگاه این شهر خبر داد.

زارعی در گفت‌وگو با «میزان» اظهارکرد: یک کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز که از سوی هیئت اجرایی نیز تایید شده بود و قصد سفر به خارج از شهر را داشت، به اتهام حمل مواد مخدر در فرودگاه شیراز دستگیر شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه اظهار کرده بود که اعتیاد به مواد مخدر ندارد.

معاون دادستان شیراز گفت: متهم با قرار کفالت آزاد شده است.

 

 اخبار اجتماعی -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
ابراهیم تاتلیسس کاندیدای انتخابات مجلس ترکیه شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری یکی از عاملان قتل کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی خرم آباد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت:با تلاش پلیس آگاهی لرستان و نیروی انتظامی خرم‌آباد ساعتی قبل یکی از عاملین قتل کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی خرم آباد (مرحوم هوشیار ملکی‌طولابی) دستگیر شد.

سرهنگ رضا شیراوژن  با بیان این خبر، افزود: زنی که همراه با "الف-م" در به قتل رساندن مرحوم ملکی‌طولابی مشارکت داشته است، لحظاتی پیش در خرم‌آباد دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان تصریح کرد: وی که همسر قاتل است در بازجویی‌های اولیه انگیزه قتل را اختلافات شخصی بین قاتل و مقتول عنوان کرده و این موضوع هیچ ارتباطی به مسأله کاندیدا شدن احتمالی مقتول برای انتخابات مجلس ندارد.

وی افزود: تلاش برای دستگیری "الف-م" عامل اصلی قتل همچنان ادامه دارد و مأمورین سرنخ‌هایی از وی با توجه به دستگیری هم‌دست او به دست آورده‌اند.

مرحوم ملکی‌طولابی حدود ساعت 8 صبح امروز  به دلیل اصابت چاقو به گردن به قتل رسید.

با وقوع این حادثه شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر حضور مقتول در جلسه سخنرانی برای انتخابات و کشته شدن وی به همین دلیل مطرح شد که با شفاف‌سازی مسئولین پس از دستگیری یکی از مجرمان و اعترافات او، انگیزه‌ی اصلی این موضوع که شخصی بوده، مشخص شد.

اخبار اجتماعی - ایلنا