اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری واردشدگان به سفارت انگلیس رادان: دستگیرشدگان تحویل مراجع قضایی می شوند



 

 

دستگیری واردشدگان به سفارت انگلیس رادان: دستگیرشدگان تحویل مراجع قضایی می شوند

 

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری افرادی که وارد سفارت انگلیس شده بودند خبر داد.

 

سردار احمد رضا رادان با بیان اینكه علل حوادث روز گذشته در مقابل سفارت انگلیس در دست بررسی است، گفت: حوادث سیاسی که در سفارت انگلستان پیش آمد، احساسات مردم را جریحه دار کرد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینكه در پی این حوادث عده ای در مقابل سفارت انگلیس تجمع و شروع به شعار دادن کردند، تصریح کرد: برخی هم با مشاهده این تجمع احساساتشان جریحه دار شد و با عبور از پلیس وارد سفارتخانه انگلیس شدند.

تعدادی از افراد وارد شده به سفارت انگلیس شناسایی شده اند و اقدامات لازم برای دستگیری آنها صورت گرفته است

رادان با بیان اینکه تعدادی از افرادی که وارد سفارت انگلس شدند دستگیر و عده ای هم شناسایی و در خصوص دستگیری آنها اقدامات لازم صورت گرفته است، اظهارکرد: سردار احمدی مقدم ، فرمانده نیروی انتظامی با حضور در سفارت در جمع سفیر و مسوولان سفارتخانه اعلام کرد امنیت آنان تأمین است و نگران ناامنی نباشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه از دستگیری افرادی که به باغ قلهک رفته بودند خبر داد و گفت:موضوع در حال بررسی که این افراد با چه مجوزی وارد سفارت انگلستان شدند و افراد دستگیر شده هم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می شوند.

به گزارش ایسنا، سایت پلیس اعلام كرد كه سفیر و مسوولان سفارت انگلیس از اقدامات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دستگیری افرادی که وارد سفارت این کشور شده بودند تقدیر و تشکر کردند..../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
فیلم ورود مراجع قضایی به دفتر روزنامه ایران برای بازداشت جوانفکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس دانشجویان را از سفارت انگلیس و باغ قلهک خارج کرد/ تحویل معترضین به مراجع قضایی


دانشجویانی که در سه مقطع وارد سفارت انگلیس شده بودند، دقایقی پیش پس از پایان اولتیماتوم پلیس و با افزایش برخورد نیروی انتظامی از این سفارتخانه خارج شدند. / دانشجویانی که در داخل باغ قلهک حضور داشتند با هشدار و برخورد نیروی انتظامی از این محل خارج شدند.

سفارت انگلیس از دانشجویان معترض تخلیه شد

دانشجویانی که در سه مقطع وارد سفارت انگلیس شده بودند، ساعاتی پیش پس از پایان اولتیماتوم پلیس و با افزایش برخورد نیروی انتظامی از این سفارتخانه خارج شدند.

به گزارش فارس، با توجه حضور سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی به منظور کنترل اوضاع و خروج دانشجویان از سفارت انگلیس، وارد این سفارتخانه شده و به دانشجویان معترض اولتیماتوم داد تا سریعاً از سفارت انگلیس خارج شوند، دانشجویانی که داخل این سفارتخانه بودند با هدایت عوامل نیروی انتظامی کاملاً از سفارت انگلیس خارج شدند.

در حال حاضر نیروی انتظامی برای کنترل اوضاع در محوطه بیرونی و داخلی سفارت انگلیس حضور دارد.

پلیس دانشجویان را از باغ قلهک خارج کرد

دانشجویانی که در داخل باغ قلهک حضور داشتند با هشدار و برخورد نیروی انتظامی از این محل خارج شدند.

به گزارش فارس، ساعاتی پیش دانشجویانی که در اعتراض به سیاست‌های خصمانه رژیم سلطنتی انگلیس وارد باغ قلهک شده بودند با هدایت عوامل نیروی انتظامی و پلیس دیپلماتیک از این باغ خارج شدند.

دانشجویان پیش از خروج از باغ قلهک قطعنامه پایانی خود را در گرامیداشت اولین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی قرائت کردند.

نیروی انتظامی در حین خروج دانشجویان از باغ قلهک جمعی از آنان را دستگیر و به کلانتری‌های اطراف باغ قلهک انتقال دادند.
 
پیش از این 6 کارمندی که در محاصره دانشجویان قرار گرفته و توسط پلیس دیپلماتیک آزاد شده بودند، تحویل مقامات انگلیسی شدند.



تحویل معترضان بازداشت شده به مراجع قضایی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تعدادی از کسانی که وارد سفارت شدند، توسط پلیس دستگیر شدند که تحویل مراجع قضایی خواهند شد، در عین حال خاطرنشان کرد که تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری تعدادی از دانشجویان که در جریان تجمع امروز در مقابل سفارت انگلیس وارد این سفارتخانه شدند، خبر داد.

سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی اطلاع از تجمع جمعی از دانشجویی در برابر سفارت انگلیس، نیروهای پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از ورود تعدادی از معترضان به داخل سفارت، یگان امداد بلافاصه در محل حاضر شد و منطقه را تحت کنترل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تعدادی از کسانی که وارد سفارت شدند، توسط پلیس دستگیر شدند که تحویل مراجع قضایی خواهند شد، در عین حال خاطرنشان کرد که تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

سردار ساجدی‌نیا در پایان اعلام کرد: در پی اطلاع از تجمع تعدادی از دانشجویان در برابر باغ قلهک و ورود چند نفر از آنها به داخل مجموعه نیز، پلیس بلافاصله در منطقه حضور یافت و کنترل مجموعه را در دست گرفت.

بازداشت 12 تن از معترضان در باغ قلهک

12 تن از دانشجویان معترض، پس از خروج از باغ قلهک، توسط مأموران امنیتی و انتظامی بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از ورود دانشجویان به داخل باغ قلهک و اعلام اعتراض به سیاست‌های خصمانه انگلیس علیه کشورمان و در حین خروج آنها از داخل باغ به محوطه بیرونی، نیروهای انتظامی 12 تن از دانشجویان را در حین خروج از باغ دستگیر کردند.

برپایه این گزارش، دانشجویان تهرانی امروز در پی اقدامات خصمانه رژیم سلطنتی انگلیس علیه کشورمان، به داخل باغ قلهک، باغی که در تصرف سفارت انگلیس در تهران است، وارد شدند.

پس از بازداشت این دانشجویان، جمعی از دانشجویان معترض خواستار آزادی فوری این دانشجویان شده‌اند.