اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری متهم تعرض به 20 زن




اخبار حوادث - دستگیری متهم تعرض به 20 زن

مردی که متهم است 20زن را مورد آزار قرار داده است، دستگیر شد. این مرد تحت‌پوشش پستچی به خانه شهروندان تهرانی می‌رفت و اگر فرصت را مناسب می‌دید به زنان تعرض می‌کرد.

نخستین شکایت علیه این فرد سال گذشته توسط زنی جوان در دادسرای شهیدمحلاتی مطرح شد. 

این زن گفت: حوالی ظهر مردی به‌عنوان پستچی در خانه ما آمد و گفت بسته پستی دارم و باید رسید را امضا کنم. وقتی برای تحویل‌گرفتن بسته مقابل در رفتم مردی را دیدم که کلاه‌کاسکت و موتور داشت وقتی در را باز کردم او با تهدید چاقو مرا به داخل پارکینگ خانه کشاند و در حالی‌که تهدید می‌کرد اگر مقاومت کنم مرا می‌کشد، من را مورد آزار و اذیت قرار داد و به سرعت سوار بر موتور فرار کرد.

 

بعد از طرح این شکایت چند زن دیگر نیز با مراجعه به اداره 16 پلیس آگاهی اظهارات مشابهی را مطرح کردند و مشخص شد عامل همه این جرایم یک نفر است که بین ساعت 10 تا 12 تحت عنوان پستچی در خانه‌ها می‌رود.  تحقیقات برای دستگیری پستچی قلابی ادامه داشت تا اینکه بالاخره ردی از او به‌دست‌ آمد و این مرد در اسلامشهر بازداشت شد.

 

تاکنون 20 زن با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرده‌اند.  در همین حال سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری این متهم به مهر گفت: برای تکمیل تحقیقات منتظر جواب آزمایش دی‌ان‌ای بودیم که با اعلام جواب آزمایش ارتکاب جرم از سوی وی برای پلیس محرز شد. وی افزود: در حال حاضر تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی آغاز شده است.

اخبار حوادث - شرق
 


ویدیو مرتبط :
فیلم پلیسی- دستگیری متهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی جای شاکی و متهم عوض می شود؛ شکایت از زن خدمتکار بعد از تعرض به وی!



وقتی جای شاکی و متهم عوض می شود؛

شکایت از زن خدمتکار بعد از تعرض به وی!

دومینیک استراوس کان، رئیس سابق صندوق بین المللی پول، یک سال پس از طرح اتهام تعرض جنسی به یک خدمتکار هتل در نیویورک، از وی شکایت کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 جام نیوز به نقل از سایت یورو نیوز؛ استراوس کان پس از آن رسوایی های بزرگ که در باب مسایل جنسی برپا کرد، اکنون دست پیش گرفته است تا پس نیافتد.

اتهام طرح شده علیه نفیساتو دیالو، زن خدمتکار هتل «سوفیتل» شهر نیویورک از سوی استراوس کان، «اظهارات دروغین» بوده است.

رئیس سابق صندوق بین المللی پول می گوید که این زن در طرح اتهام تعرض جنسی علیه وی، دروغ گفته و قصد ضربه زدن به او را داشته است.

او به همین علت خواهان پرداخت غرامتی به مبلغ یک میلیون دلار از سوی نفیساتو دیالو شده است.

این خدمتکار گینه ای تبار پیش تر اتهام آزار جنسی را علیه سیاستمدار فرانسوی در آمریکا مطرح کرده بود.

در مقابل، رئیس سابق صندوق بین المللی پول گفته بود که ارتباط آنها با توافق دو طرف بوده است.

پلیس نیویورک پس از تماس نفیساتو دیالو، رئیس سابق صندوق بین المللی پول را موقتاً بازداشت کرد. وی سپس در آمریکا در برابر دادگاه قرار گرفت.

پس از بازگشت دومینیک استراوس کان به فرانسه اتهام های دیگری در زمینۀ تعرض جنسی و ارتباط با یک شبکۀ روسپی گری نیز علیه او مطرح شد./جام نیوز

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب