اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری ضاربان یك روحانی در پایتخت در كمتر از 20 دقیقه/حال روحانی مضروب مساعد است



حمله به روحانی,دستگیری ارازل و اوباش,اخبار حوادث

افرادی كه صبح امروز با یك قبضه چاقو به یك روحانی حمله كرده بودند، در طرح «مهار» پلیس دستگیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بامداد روز جمعه و 10 دقیقه مانده به اذان صبح، امام جماعت مسجد سادات حسینی در خیابان میمنت - خیابان طوس كه در حال رفتن به مسجد برای ادای فریضه نماز بود، با سه ولگرد كه قصد ایجاد مزاحمت و آزار و اذیت وی را داشتند درگیر شده و نهایتا با یك قبضه چاقو زخمی می‌شود.

 

مركز اطلاع‌رسانی فرماندهی تهران بزرگ با اشاره به اینكه این سه تن كه شرب خمر كرده بودند و با موتور ولگردی می‌كردند پس از مشاهده این روحانی به قصد آزار و اذیت با نامبرده درگیر می‌شوند افزود: این افراد پس از درگیری با این روحانی با مقاومت وی روبه‌رو می‌شوند كه در نهایت یك تن از این افراد با درآوردن چاقو، روحانی را مجروح كرده و هر سه از محل متواری می‌شوند.

 

در پی این حادثه چند تن از نمازگزاران ضمن تماس با پلیس 110 موضوع را اطلاع می‌دهند كه ماموران گشت 110 با اجرای طرح «مهار» در كمتر از 20 دقیقه فرد ضارب و همدستان وی را دستگیر می‌كنند.

 

در این عملیات كه با تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی ماموران همراه بوده است سرانجام افراد یاد‌شده كه قصد متواری شدن از محل را داشتند دستگیر می‌شوند.

 

پلیس پایتخت با اعلام این كه پنج تن از نمازگزارانی كه شاهد صحنه درگیری بودند، ضاربان را شناسایی كردند افزود: روحانی مذكور به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل شده و آخرین اخبار دریافتی حاكیست حال وی مساعد است.

 

در پی دستگیری عوامل ضرب و شتم این روحانی ماموران پلیس با حضور در بیمارستان و صحبت با وی و خانواده‌اش گزارش اولیه این درگیری را تهیه می‌كنند كه روحانی یاد‌شده ضمن تقدیر از عملكرد پلیس از عكس‌العمل سریع و دستگیری افراد مزاحم تشكر كرده است.... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
فیلم / حجت الاسلام فرزاد فروزش روحانی مضروب امر به معروف2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ضاربان روحانی آمر به معروف در مشهد/روحانی مشهدی،اراذل واوباش را در ربودن یک زن ناکام گذاشت



 در پی مجروحیت روحانی شجاع مشهدی توسط افراد شرور خیابانی گروه های ویژه ای برای پی گیری جدی و قاطعانه این پرونده در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تشکیل شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: روحانی وظیفه شناس که همراه خانواده خود به یکی از مراکز تجاری مشهد مراجعه کرده بود با مشاهده صحنه مزاحمت افرادی برای یک خانم که قصد ربایش این زن را داشتند در اقدامی قابل تقدیر و به منظور پیشگیری از وقوع جرم با احساس مسئولیت در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر وارد عمل شد. اما دو شرور مزاحم با ضربه چاقو او را مجروح کرده و از صحنه گریختند.

سرهنگ مجتبی شهسوارپور افزود: در این حادثه حجت الاسلام خادم الخمسه که به ضرب چاقو زخمی شده بود به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.


 وی گفت: در پی اطلاع ماموران انتظامی از حادثه و حضور در منزل این روحانی و همچنین انجام تشکیل پرونده قضایی گروه های ویژه ای برای پیگیری سریع موضوع با توجه به سرنخ های موجود به طور جدی وارد عمل شده اند و تحقیقات گسترده ای  را برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه انجام دادند.

 

همچنین یک مقام آگاه در این زمینه عصر روز گذشته به رحمانی خبرنگارخراسان گفت: با تلاش گسترده ماموران انتظامی 6 نفر از عوامل و مظنونان پرونده در محدوده اسماعیل آباد شناسایی و دستگیر شدند.در ادامه طلبه ناهی از منکر هم با حضور در کلانتری خواجه ربیع ضاربان را مورد شناسایی خود قرار داد.

 

 اخبارحوادث  -  خراسان