اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقان "تخریب‌چی‌"



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت از منازل

اخبار حوادث - دستگیری سارقان "تخریب‌چی‌"

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از انهدام باند سارقان منزل که به شیوه "تخریب" اقدام به سرقت از منازل مردم می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ برزویی در تشریح جزئیات خبر انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل در منطقه لردگان، گفت: در پی وصول اخبار متعدد مبنی بر سرقت اموال مردم منطقه توسط سارقان منزل، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران مبارزه با سرقت پلیس‌آگاهی در بررسی‌ها ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای به نام «الف» را در این سرقت یافتند، گفت: ماموران با انجام هماهنگی‌های قضایی‌، این فرد را در مخفی‌گاهش دستگیر کردند که در ابتدای تحقیقات هر گونه دخالت در این سرقت‌ها را انکار می‌کرد، اما در مواجهه با دلایل پلیسی، لب به اعتراف گشود و دو همدست دیگر خود را نیز به ماموران معرفی کرد.

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این عملیات پلیسی دو مالخر پرونده نیز دستگیر شدند، گفت: ماموران در بازرسی از مخفی‌گاه این سارقان حرفه‌ای منزل، چندین دستگاه لپ‌تاپ، تلفن‌همراه، دوربین، طلا و جواهرات مسروقه و ... یافتند و ارزش ریالی سرقت‌های اعضای این باند، حدود یک میلیارد ریال تخمین زده شد.

برزویی با بیان اینکه سارقان به شیوه تخریب در و پنجره، اقدام به سرقت از منازل مردم می‌کردند، گفت: سرکرده باند در اعترافات خود عنوان کرد که پس از انتخاب سوژه و زیر نظرگرفتن تردد مالک و پس از اطمینان از خالی‌بودن منزل با تخریب در و پنجره، اقدام به ورود و پس از آن سرقت اموال می‌کردند.

وی به هموطنان توصیه‌کرد: برای جلوگیری از سرقت منازلشان، از تجهیزات حفاظتی منزل و شیوه‌های مقاومتی همچون نرده و قفل ضدسرقت استفاده کنند.

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله



سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله مسجد جامع یزد با پیگیری‌های نیروی انتظامی و اداره كل میراث فرهنگی یزد دستگیر شدند.



به نوشته جهان صنعت، معاون حفظ و احیا و ثبت آثار تاریخی این سازمان با اعلام این خبر گفت: فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته مسجد جامع یزد، تعداد سارقان را ۲ نفر نشان داده است و بر اساس اطلاعات به دست آمده، این دو نفر از سوی نیروی انتظامی یزد بازداشت شدند.