اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقان مسلح منازل



 

دستگیری سارقان مسلح منازل

 

كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دماوند دو سارق مسلح را كه تحت پوشش كارمند ادارات و سازمان های خدماتی اقدام به سرقت از منازل می كردند را دستگیر كردند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اوایل دی ماه سال جاری ماموران انتظامی شهرستان دماوند از طریق تماس شهروندی با مركز فوریت های پلیسی «۱۱۰» در جریان سرقت از منزل قرار گرفتند.

ماموران انتظامی پس از حضور در این منزل دریافتند كه دو نفر تحت پوشش یكی از ادارات و سازمان های خدماتی به منزل مالباخته مراجعه كرده و پس از ورود به منزل با غافلگیر كردن صاحبخانه وی را در یكی از اتاق ها محبوس كرده و طلا و جواهرات و برخی از اموال وی را به سرقت برده اند.

با ثبت این شكایت، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار كارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت كه با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه ای از كارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی این پرونده تشكیل شد.

كارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از بانك اطلاعاتی مجرمان و همچنین تصویر به دست آمده از چهره سارق كه با اطلاعات مالباخته به دست آمده بود، مخفیگاه این سارق را در یكی از محلات شهرستان دماوند یافتند.

ماموران در یك عملیات غافلگیرانه سعی در بازداشت و دستگیری این سارقان داشتند، اما آنان كه متوجه حضور ماموران شده بود، سعی داشت با حمله به ماموران و ایجاد درگیری متواری شود كه ماموران نیروی انتظامی با استفاده از قانون به كارگیری سلاح، به سمت یكی از آنان شلیك كرده و یكی از سارقان را از ناحیه پا مصدوم كردند.

سردار علیرضا اكبرشاهی، فرمانده انتظامی استان تهران و البرز با اعلام این خبر، گفت: متهمان پس از دستگیری به دو فقره سرقت از منزل در سال های گذشته نیز اعتراف كرده و كارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه آنان ، دو قبضه سلاح كمری، یك عدد كلاه گیس و وسایل گریم كه برای تغییر چهره مورد استفاده قرار می گرفت و همچنین بخشی از اموال مسروقه را یافتند.

به گفته وی، كارآگاهان با اطلاعات دریافتی از متهمان یكی از مالخر را كه اقدام به خرید و فروش طلاهای سرقتی می كرد را نیز در تهران دستگیر كردند..... / خبرگزارى ایسنا 



ویدیو مرتبط :
لحظه دستگیری سارقان مسلح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان مسلح بانک کرج



جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد: دستگیری سارقان مسلح بانک کرج

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری دو سارق مسلح بانک کرج خبر داد.

سرهنگ علیرضا صالحی روز دوشنبه گفت: 16 مهرماه سال جاری با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از بانک کشاورزی شعبه امام زاده حسن(ع) کرج ماموران نیروی انتطامی با سرعت به محل حادثه اعزام و تحقیات خود را آغازکردند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد دو سارق مسلح در ساعت یک بعدارظهر که جز دو متصدی بانک هیچ فردی در بانک حضور نداشت، وارد بانک شده و پس از تهدید متصدیان مبلغ 37 میلیون تومان را به سرقت بردند.

صالحی خاطرنشان کرد: با تحقیقات بیشتر و بررسی نحوه سرقت مشخص شد که سارقان بانک همان سارقانی هستند که در تیر و شهریور ماه سال جاری نیز از دو پست بانک در منطقه باغستان نیز سرقت کرده‌اند.

وی ادامه داد: سرانجام با استفاده از دوربین‌های داخل و خارج از بانک سارقان پس از 72 ساعت شناسایی و عملیات دستگیری آنها آغاز شد.

صالحی اضافه کرد: با تلاش ماموران پلیس محل اختفای سارقان در محله‌ای در کرج کشف و سارقان در منزل مسکونی خود دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز یادآورشد: سارقان با نام های ناصر 50 ساله و علیرضا 22 ساله پدر و پسر بودند و در هنگام دستگیری آنها یک قبضه اسلحه کلت و مبلغ 15 میلیون تومان نیز از محل اختفای آنها کشف ضبط شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد ناصر پیش از این نیز سابقه سرقت از بانک را داشته و حدود دو سال پیش با پایان زمان محکومیت از زندان آزاد شده و مجددا دست به سرقت زده است.

صالحی در پایان تاکید کرد: برخلاف سرقت بانک کشاورزی، سرقت‌های قبلی این سارقان با اسلحه قلابی بود که در مجموع پنج میلیون و 100 هزار تومان از پست بانک‌های باغستان سرقت کرده بودند./ایسنا