اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری سارقان متجاوز به زنان در شهریار



سارقانی كه در پوشش مسافربر اقدام به سرقت از زنان و دختران در شهرهای غرب تهران و البرز كرده و تعدادی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند..

سرهنگ منصور خدادادی، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعددی مبنی‌بر افزایش سرقت به عنف در پوشش مسافركش در شهرهای دو استان تهران و البرز، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران تیم ویژه‌ای را در این خصوص تشكیل داد.

 سرهنگ منصور خدادادی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد اعضای این باند اموال دختران و زنان جوان مسافر را با تهدید چاقو به سرقت می‌بردند و تعدادی از این زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

سرهنگ خدادای با اشاره به دستگیری سه نفر از اعضای باند گفت: اعضای این باند تاكنون به بیش از ٢٠ فقره سرقت به عنف در شهرهای غرب دو استان تهران و البرز اعتراف و شاكیان این پرونده هم با حضور در پلیس آگاهی آنها را شناسایی كردند.

 به گفته رییس پلیس آگاهی غرب تهران، با توجه به افزایش اعترافات اعضای این باند، چنانچه شهروندان در استان‌های تهران و البرز بدین شیوه مورد سرقت به عنف و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای شناسایی متهمان و پیگیری‌های قضایی به پلیس آگاهی غرب استان تهران در شهرك اداری شهرستان شهریار مراجعه كنند.

اخبار حوادث - اعتماد


ویدیو مرتبط :
یک پهباد برای دستگیری سارقان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله



سارقان كتیبه ۸۰۰ ساله مسجد جامع یزد با پیگیری‌های نیروی انتظامی و اداره كل میراث فرهنگی یزد دستگیر شدند.



به نوشته جهان صنعت، معاون حفظ و احیا و ثبت آثار تاریخی این سازمان با اعلام این خبر گفت: فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته مسجد جامع یزد، تعداد سارقان را ۲ نفر نشان داده است و بر اساس اطلاعات به دست آمده، این دو نفر از سوی نیروی انتظامی یزد بازداشت شدند.