اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری زوج سارق پس از تصادف با عابر زن



دستگیری زوج سارق پس از تصادف با عابر زن

زوج تبهکار که از زنان زورگیری می کردند، در تعقیب و گریز با ماموران با عابر زن تصادف کرده و دستگیر شدند.

ماموران کلانتری 129 جامی از چندی قبل در جریان سرقت های زن و مرد جوانی در محدوده خیابان حافظ و میدان حسن آباد قرار گرفتند.

بررسی های ماموران نشان می داد زن و مرد جوان با یک دستگاه موتورسیکلت در این محدوده پرسه زده و با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از عابران بخصوص زنان می کنند.

 

در ادامه مشخصات متهمان در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت تا اینکه روز گذشته ماموران متهمان را سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک شناسایی و به تعقیب آنها پرداختند. سارقان با حرکات مارپیچ قصد فرار دست ماموران را داشتند که در چهارراه استانبول با یک زن که در حال عبور از خیابان بود، تصادف کرده و با کمک اهالی دستگیر شدند.

 

در جریان تحقیقات مشخص شد متهمان به نام های سینا و الناز از مجرمان سابقه دار هستند که چندین بار به اتهام سرقت مغازه و سرقت به عنف دستگیر و روانه زندان شده بودند.

 

سرهنگ ایرج بهادری رئیس کلانتری 129 جامی در این باره به خبرنگار مهر گفت: تاکنون بیش از 10 شاکی با مراجعه به کلانتری متهمان را شناسایی و اقدام به طرح شکایت کرده اند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی در این رابطه از سوی ماموران کلانتری ادامه دارد./مهر

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
زن عابر بی احتیاط باعث تصادف شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری زن سارق طلاهای كودكان به بهانه یافتن مادر



 

دستگیری زن سارق طلاهای كودكان به بهانه یافتن مادر

 

زن جوانی كه با اغفال كودكان طلاهای آنان را سرقت می كرد، دستگیر شد.

با توجه به سرقت طلا جات كودكان در یزد ماموران كلانتری ۱۲ قائم یزد برای پیشگیری و دستگیری سارق موضوع را در دستور كار قرار دادند.

ماموران كلانتری با گشت زنی در سطح شهر مطلع شدند كه سرقت دیگری از این نوع در بازار شاهزاده فاضل روی داده است.

با مراجعه ماموران كلانتری به محل و بررسی اولیه مشخص شد زنی ۳۷ ساله با اغفال دختری پنج ساله به بهانه این كه می خواهد او را به نزد مادرش ببرد در حال خارج كردن النگوهای او بود كه در این لحظه مادر كودك حاضر و این زن را تحویل ماموران می دهد.

با انتقال سارق كه «زهرا» نام دارد به كلانتری و تحقیقات لازم به این سرقت اعتراف و از وی یك عدد پلاك و یك رشته زنجیرطلا كشف شد.... / خبرگزارى ایسنا