اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزدان مدرسه ها دستگیر شدند




اخبار حوادث - دزدان مدرسه ها دستگیر شدند

دو سارقی که از ضعف سیستم ایمنی مدارس سوءاستفاده می کردند و به سرقت از ۱۵ مدرسه اقدام کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، ماجرای سرقت از مدارس، با شکایت یکی از معلمان مدرسه مورد سرقت واقع شده، در مجتمع قضایی شهیدرجایی این گونه مطرح شد که صبح روز کاری که قصد ورود به مدرسه را داشتم با قفل های شکسته و آثار سرقت لوازم روبه رو شدم. پرونده در مجتمع قضایی شهیدرجایی توسط بازپرس سیمایی (شعبه ۷۰۱ بازپرسی) رسیدگی شد و پلیس مامور شناسایی و دستگیری سارقان شد.

ماموران در تحقیقات موفق شدند یکی از سارقان را در مغازه ای که لوازم سرقتی را به فروش می رساند شناسایی و دستگیر کنند.

سارق مدرسه که در مقابل مستندات پلیس توان انکار سرقت ها را نداشت همدست خود را به همراه ۱۳ مالخر دیگر لو داد. سارقان در اعترافات خود اظهار داشتند: مدارسی که سیستم ضد سرقت نداشتند شناسایی و زیرنظر می گرفتیم و اگر مدرسه ای از امنیت برخوردار بود از سرقت صرف نظر می کردیم.
 اخبار حوادث - خراسان


ویدیو مرتبط :
جنگ دزدان دریایی - خلیج دزدان - Pirate Battles: Corsairs bay

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیر دزدان شرق تهران دستگیر شد



 اخبار حوادث - باز کردن مغازه با اموال سرقتی
پیر دزدان شرق تهران دستگیر شد

در پی کسب اخبار واصله از منابع اطلاعاتی و همچنین ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه توسط فرد یا افرادی به منازلشان دستبرد زده شده است، پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تخصصی کلانتری 156 افسریه قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران با تشکیل پرونده تحقیقات ماموران آغاز و عملیات پلیسی جهت شناسایی عاملان سرقت​های اخیر آغاز شد.

در خلال تحقیقات پلیسی ردپای یکی از مالخران اموال مسروقه در آدرس افسریه بین 15 متری شناسایی شد و عوامل تخصصی کلانتری 156 افسریه در حوالی ‏آدرس مذکور به تعقیب و مراقبت سوژه اقدام کردند که در همین حین جوانی حدودا 25 ساله از داخل پارک با یکدستگاه رادیاتور خودرو بر دوش خارج شد و به مغازه ای مراجعه کرد.

جوان سارق در ‏حال قیمت گذاری رادیاتور با صاحب مغازه بود که به محض مشاهده ماموران متواری و از اتوبان افسریه به ‏طرف دیگر اتوبان متواری شد لذا فرد صاحب مغازه دستگیر و خود را «قدرت» 53 ساله ‏ معرفی کرد که طی بازدید از داخل مغازه مقادیر قابل توجه ای اموال منزل و لوازم خودرو، موتورسیکلت که اغلب اموال نو و فابریک بودند، کشف شد.

متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت که مشخص شد وی سرکرده باند سارقان منزل در شرق تهران است و فرد متواری یکی از نوچه هایش بوده است.

متهم هم اکنون جهت تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر همدستانش و همچنین کشف میزان و دامنه فعالیت مجرمانه اش در اختیار کارآگاهان قرار دارد.

سرگرد یوسفوند رییس کلانتری 156 افسریه از شهروندان ساکن در محدوده شرق پایتخت خواست چنانچه از منازل و خودروی آنان از ابتدای امسال سرقت شده است جهت شناسایی اموال و پیگری موضوع شکایت خود به کلانتری 156افسریه مراجعه کنند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران