اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در حافظه ی تلفن اعضای داعش چه می تواند پیدا کرد؟



اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعش


 اخبار بین الملل - در حافظه ی تلفن اعضای داعش چه می تواند پیدا کرد؟

گردان های "حمزه " وابسته به عشایر سنی که در کنار ارتش و پلیس عراق در مناطق شمالی این کشور با گروه داعش می جنگند، در درگیری های اخیر در اطراف شهر حدیثه واقع در غرب رمادی، تعدادی از تلفن های همراه افراد کشته شده این گروه را یافتند و از این طریق اسرار و رازهای پنهانی آن را فاش کردند.

به گزارش «تیک»، در این تلفن های همراه، تصاویر و فیلم ها ویدیویی اعضای این سازمان در کشورهای خود و مسیری که برای رسیدن به عراق طی کردند را به وضوح نشان می دهد.

در این ویدیوها همچنین نحوه آموزش نظامی آنان، تصاویری از آثار بمباران مقرها و خانه های آنان در شمال عراق توسط جنگنده های بدون سرنشین آمریکا و عکس هایی از کشته شدگان گروه را نشان می دهد.

کلیپ های ویدئویی نشان می دهد که شماری از جنگجویان این گروه به زبان روسی صحبت می کنند. یکی از اعضای این گروه که به دست عشایر سنی عراق به اسارت درآمده است، دارای گذرنامه روسی و به زبان عربی فصیح صحبت می کند.

 

 اخبار بین الملل - تیک


ویدیو مرتبط :
سریعترین و بهترین روش افزایش حافظه داخلی تلفن چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیدا کردن مدل گوشی ازروی شماره تلفن همراه



 

 

پیدا کردن مدل گوشی افراد ازروی شماره تلفن همراه

 

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

 

خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

 

خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های همراه اول نیز کافی است به آدرس http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal مراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما چنین استفاده‌ای نیز می‌توان از آن‌ها کرد.

منبع:tarfandestan.com