اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در جست‌وجوی زن گمشده



اخبار,اخبار حوادث ,گمشدگان

 

پلیس به‌دنبال یافتن زنی است که از ۴ سال قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است.

رسیدگی به این پرونده از روز ۱۵ اسفند‌ماه سال ۸۹ آغاز شد. درآن روز زنی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و گفت دخترش سمیه به شکل عجیبی ناپدید شده است.

او گفت: دخترم چند وقت قبل با مردی ازدواج كرد اما او معتاد بود و دخترم را هم آلوده كرد. با وجود اینكه سمیه یك فرزند از شوهرش داشت از او جدا شد و مدتی با من و پدرش زندگی می‌كرد. ولی وقتی شوهرم فوت شد، سمیه با ارثیه‌ای كه به‌دست آورد زندگی مستقلی را برای خودش در پیش گرفت تا اینكه فهمیدم باز هم با مردی معتاد ازدواج كرده است. او مدتی با این مرد زندگی كرد تا اینكه یكباره مفقود شد و هیچ‌كس هم از او اطلاعی ندارد.

به‌دنبال اظهارات این زن به دستور بازپرس هاشمیان تحقیقات پلیس در این‌باره آغاز شد. مأموران ابتدا شوهر دوم سمیه و برادر او را بازداشت كردند اما آنها ادعا كردند از سرنوشت این زن اطلاعی ندارد. با این حال آنها مدتی را در بازداشتگاه گذراندند ولی هیچ ردی از زن گمشده به‌دست نیامد.

 

حالا با وجود گذشت 4سال از مفقود‌شدن سمیه بازپرس هاشمیان مجوز انتشار تصویر سمیه را صادر و از افرادی كه از سرنوشت وی اطلاعی دارند خواست به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34تهران مراجعه كنند.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
در جست وجوی تخم مرغ رنگی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در جست‌وجوی صورت فلکی Vertu


Vertu - یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده‌های گوشی‌های تلفن همراه - به تاز‌گی اسمارت‌فون زیبایی به نام Quest عرضه کرده است.