اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دریافت 40 نوبت یارانه با مدارک جعلی


باند 5 نفره اتباع افغانی که با جعل مدارک بیش از500 میلیون ریال یارانه دریافت کرده بودند دستگیر شدند.

خبرگزاری صداوسیما: باند 5 نفره اتباع افغانی که با جعل مدارک بیش از500 میلیون ریال یارانه دریافت کرده بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار امروزگفت: این باند با جعل مدارک افراد فوت شده در شهرستان برخوارعلاوه بر گرفتن یارانه اقدام به سوءاستفاده های مالی و اداری با نام این افراد می کردند.

سرهنگ صادقی افزود: افتتاح حسابهای بانکی ، دریافت کارت سوخت ، خریدو فروش وسائل نقلیه ،صادر کردن سند ازدواج رسمی ودفترچه بیمه از دیگر اقدامات این باند خلافکار بود.

وی گفت:پرونده این افراد برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی تحویل داده شد.


ویدیو مرتبط :
دیپلم های جعلی فروش مدارک تحصیلی تقلبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دریافت 40 نوبت یارانه نقدی با مدارک جعلی!


باند پنج نفره اتباع بیگانه که با جعل مدارک و سوء استفاده از شناسنامه افراد فوت شده اقدام به دریافت 40 نوبت یارانه نقدی کرده بودند، در شهرستان برخوار شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: باند پنج نفره اتباع بیگانه که با جعل مدارک و سوء استفاده از شناسنامه افراد فوت شده اقدام به دریافت 40 نوبت یارانه نقدی کرده بودند، در شهرستان برخوار شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار، اظهار کرد: این افراد با سوءاستفاده از شناسنامه افراد فوت شده اقدام به جعل مدارک کرده و از این طریق موفق به دریافت کارت ملی، حساب‌های بانکی، کارت سوخت، خرید و فروش وسائط نقلیه، سند ازدواج رسمی با نام جعلی، دفترچه بیمه درمانی، اجاره‌نامه مسکن و همچنین 40 نوبت یارانه نقدی شده بودند.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این متهمان در دستور کار است، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.