اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری سارقان مسلح بانك با نیروی انتظامی در سپاهان‌شهر اصفهان/ باند سارقان منهدم شد+ عكس



سارقان به 8 فقره سرقت مسلحانه در استان اصفهان اعتراف كردند.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام كرد: 4 سارق مسلح كه صبح روز چهارشنبه اقدام به سرقت از بانك مسكن سپاهان‌شهر كرده بودند، پس از درگیری با عوامل انتظامی در كمتر از 15 دقیقه دستگیر شدند.
 
سردار آقاخانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: ساعت 9 و 28 دقیقه صبح امروز، 4 سارق مسلح به سلاح‌های كلاش و كُلت، وارد بانك مسكن سپاهان ‌شهر شدند و با تهدید كارمندان بانك اقدام به سرقت 215 میلیون تومان وجه نقد كردند.


وی افزود: به محض ورود سارقان به بانك، عوامل انتظامی مطلع شده و ظرف 3 دقیقه گروه ضربت نیروی انتظامی وارد عمل شد و نسبت به مسدود كردن خیابان‌های اطراف بانك اقدام كرد.


فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این عملیات، طی یك درگیری متقابل و مسلحانه از سوی سارقان به ماموران نیروی انتظامی تیراندازی شد و در این درگیری كه 12 دقیقه به طول انجامید 2 نفر از سارقان زخمی شدند.


سردار آقاخانی با بیان اینكه كل مدت علمیات 15 دقیقه زمان برد، تصریح كرد: اشراف كامل و جامع پلیس به منطقه عملیات، موفقیت صد درصدی نیروی انتظامی را به دنبال داشت و هر 4 سارق مسلح دستگیر شدند.


وی افزود: این سارقان در اعتراف اولیه به 8 فقره سرقت مسلحانه در استان اصفهان اعتراف كردند كه سرقت مسلحانه پست بانك بهارستان هم كه هفتم خردادماه رخ داد، توسط همین باند صورت گرفته بود.


فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان كرد: در بازرسی از منزل متهمان، 2 قبضه سلاح كلت و تجهیزات انفرادی از جمله دستبند، كلاه و دستكش كشف و ضبط شد.


سردار آقاخانی با اشاره به اینكه پلیس پس از یك ارزیابی اولیه، موفقیت صددرصدی عملیات را تائید كرد، افزود: سال 94 با توجه به تاكیدات فرماندهی ناجا، مصمم هستیم كه احساس امنیت در جامعه را افزایش دهیم.


وی اظهار كرد: شروع سال 94، یك آغاز طوفانی برای باندهای تبهكاری بود و به مردم قول می‌دهیم كه این روال همچنان ادامه داشته باشد.


بر اساس این گزارش، سارقان در رده سنی 22 تا 32 ساله و دو نفر از آنها مجرد و دو نفر متاهل هستند؛ همچنین سه نفر از این سارقان با یكدیگر نسبت برادری دارند.


یكی از متهمان كه 22 ساله است در گفتگو با خبرنگار ایمنا انگیزه خود را از سرقت، فشار مالی و تامین زندگی‌اش عنوان كرد و گفت: پس از وارد شدن به بانك، كیف را آماده كردم و یكی از همدستانم با تهدید كاركنان، پول‌ها را داخل كیف ریخت و بلافاصله از بانك خارج شدیم اما به محض خروج، پلیس را پشت سر خود مشاهده كردیم.


وی افزود: با عوامل انتظامی درگیر شدیم و در این درگیری مسلحانه، راننده و یكی از همدستانم مجروح شدند.


یكی دیگر از متهمان كه 22 ساله است، نیز عنوان كرد: من و برادرم برای اجرای اعمال مجرمانه خود از خرم آباد سلاح تهیه كردیم اما قسم خورده بودیم كه به هیچ كس آسیب نرسانیم.


وی با بیان اینكه هنوز هم باورم نمی‌شود كه در دام پلیس گرفتار شدیم، ادامه داد: به خاطر مشكلات مالی دست به چنین كاری زدیم و با خود گفتیم كه بانك بیمه است و مال كسی نیست.


اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

 اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار  اجتماعی  -  ایمنا


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارقان مسلح طلا فروشان اصفهان توسط نیروی انتظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارقان مسلح عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در شوش به دام افتادند



با سرعت عمل نیروی انتظامی سارقان مسلح عامل شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی حسین آباد شوش در استان خوزستان به دام افتادند.

سروان عباس نادری فرمانده پاسگاه حسین آباد شوش سه شنبه شب در جریان تعقیب و گریز یکدستگاه سواری پژو 405 با شلیک سرنشینان پژو که سارق بودند به شهادت رسید.
این حادثه در نزدیکی پل شهید ناجیان در غرب کرخه در شهرستان شوش اتفاق افتاد.

در این درگیری یک مامور انتظامی نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان درگیری برای دستگیری این سارقان مسلح که گفته می شود دو تن می باشند یکی از آنان کشته شد.

شهرستان شوش در شمال خوزستان با سه بخش فتح المبین ، شاوور و مرکزی و تعداد 220 روستا 210 هزار نفر جمعیت دارد.

شهر شوش 110 کیلومتر با اهواز مرکز استان خوزستان فاصله دارد.

 

اخبار حوادث - ایرنا