اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری خونین با 2 شیطان‌ صفت



تحقیقات از 2 پسر شیطان‌صفت که دختر 15 ساله‌ای را مورد آزار و اذیت قرار داده و با پدر او درگیری خونین داشتند، آغاز شد.

دوشنبه شب ماموران پلیس در جریان درگیری خونین مرد میانسالی با پسر جوانی در یکی از محلات تهران قرار گرفتند. ماموران در بررسی های بیشتر متوجه شدند پسر جوان از ناحیه طحال آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده است. با دستگیری مرد ضارب وی مدعی شد پسر مجروح همراه دوستش، دختر 15 ساله او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.

وی در ادامه مدعی شد 2 جوان شیطان صفت چند روز قبل دختر 15 ساله اش را به مخفیگاهشان برده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند که این موضوع از سوی پزشکی قانونی تائید شده است.

این مرد ادامه داد: وقتی دخترم موضوع را به من گفت با مراجعه به پلیس از آنها شکایت کردم. از سوی دیگر توانستم با جوان شیطان صفت قرار بگذارم. وقتی او سر قرار حاضر شد با او درگیر شدم و کنترلم را از دست دادم. یک لحظه با چاقویی که همراهم بود او را مجروح کردم. در حال حاضر رسیدگی به این پرونده در اداره شانزدهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
درگیری خیابانی خونین..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه مرد شیطان صفت با پلیس برای تعرض به دختر 12 ساله+ تصاویر



مرد مسلحی که به دختر 12 ساله تعرض کرد و هنگام دستگیری به سمت سه پلیس شلیک کرد، دستگیر شد.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,تجاوز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، لمبرت لیفوود در هتلی در جنوب ایالت بوستون مستقر بود که به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی دچار توهم می شود وبه دختر خردسال یکی از مسافران هتل ; تعرض می کند.وقتی پلیس برای دستگیری او اعزام می شود;لمبرت به سمت پلیس نیز شلیک می کند که سه تن از افسران دچار آسیب میشوند.

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,تجاوز


بر اساس گزارش پلیس; این دختر خردسال که جسیکا نام دارد به همراه افسران پلیس به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.کادر پزشکی بیمارستان حال افسران را خوب گزارش کرد و حال جسیکا را بحرانی اعلام کردند.بر اساس اظهارات پزشک; جسیکا دچار آسیب های فراوانی شده که ناشی از تعرض های وحشیانه ی بمبرت به اوست.پزشکان بیمارستان هوستون مصرف مخدر و الکل بیش از حد از جانب متهم را  علت وضعیت جسیکا می دانند .
 

 اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,تجاوز

پلیس محلی بوستون در پایان گفت ; لمبرت به اتهام مصرف بیش از حد مخدر و الکل در نکان عمومی ,تعرض,حمل سلاح گرم و مجروح کردن پلیس دستگیر و بازداشت شد.پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر , پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ به علت زیر سن قانونی بودن قربانی، پلیس جنایی مجوز نشر عکس او را صادر نکرد.

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبر  نگاران