اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسر 20 ساله ارثیه پدری برای مرد سالخورده



مرد سالخورده سال‌ها پیش با سادگی مغازه ارثیه‌ای پدر را به مردی فروخت و پس از 20 سال هنوز به پول خود نرسیده است.

به گزارش ایران، این مغازه در شهرری در ازای 3 چک که در مجموع 50 میلیون تومان ارزش داشتند فروخته شد و با وجود صدور حکم، مرد شیاد که پولدار نیز است اعتنایی به دستورهای قضایی ندارد. سال 75 وقتی اموال پدر میان فرزندان تقسیم شد یک مغازه در شهرری به یکی از پسرانش رسید، این مرد سالخورده که آن زمان معلم بود می‌خواست با فروش مغازه پدری‌اش زندگی خود و فرزندانش را رونق بدهد اما نمی‌دانست چه سرنوشتی برایش رقم خواهد خورد. در آن سال‌ها مردی مستأجر مغازه پدری‌اش بود و زمانی که فهمید سیدابراهیم فیروزآبادی قصد فروش آنجا را دارد پیشنهاد داد در ازای 50 میلیون تومان آنجا را بخرد و کارش را ادامه دهد.

بدین ترتیب وی 3 چک به سید ابراهیم داد و وی که هنوز چک را نقد نکرده بود با این تصور که فروشنده آشناست و مورد اعتمادشان است سند ملک را به نامش زد اما پس از آن دردسرها شروع شد و تاکنون با وجود شکایت و پیگیری‌های قضایی و حقوقی این چک‌ها که ارزش امروزشان 250 میلیون تومان است هنوز نقد نشده و پیرمرد بازنشسته نتوانسته حقش را از وی بگیرد.

از سوی دیگر مرد کلاهبردار با پول‌های مرد سالخورده در جاهای مختلف سرمایه‌گذاری کرده تا جایی که صاحب یک پمپ بنزین خصوصی شده است اما با وجود قطعیت احکام قضایی هیچ اعتنایی به آنها ندارد و با اطمینان از اینکه مرد سالخورده توانایی اجرای حکم جلب سیار وی را نیز ندارد با آسودگی زندگی می‌کند.

 در آخرین حکمی که 22 شهریور سال 93 از سوی قاضی شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) ‌شهرستان شهرری صادر شده است مرد شیاد که حسن نام دارد را محکوم به پرداخت 250 میلیون تومان کرد و دستور داد طبق ماده 2 نحوه اجرای محکومیت‌های مالی پیرمرد مالباخته می‌تواند به محض مشاهده حسن، او را جلب و پول را دریافت کند اما تاکنون وی فراری است و با مخفی کردن خودش هر بار یکی از کارمندان قوی هیکلش را با پیرمرد روبه‌رو می‌کند تا از پرداخت این هزینه فرار کند.

بنابر این گزارش، مرد سالخورده در گفت‌وگو با شوک به جزئیات این ماجرا پرداخت و ادعا کرد دیگر نمی‌تواند مانند سال‌های گذشته در دادگاه‌ها و دادسراها رفت و آمد داشته باشد.


 اخبار حوادث   -   ایران 


ویدیو مرتبط :
مرد سالخورده درون آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ زن سالخورده به خاطر نیت شیطانی پسر 20 ساله



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار حوادث - مرگ زن سالخورده به خاطر نیت شیطانی پسر 20 ساله/ راز جنایت پس از 8 سال فاش کرد

رییس پلیس آگاهی استان یزد، از دستگیری فردی كه با ورود به منزلی به قصد آزار و اذیت و سرقت، خانم 60 ساله ای را به قتل رسانده بود پس از 8 سال خبر داد.

سرهنگ خالقی رییس پلیس آگاهی استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش ضرب و جرح خانمی 60 ساله به هویت معلوم در سال 1385 در یكی از محلات قدیمی یزد كه پس از یك هفته بستری در بیمارستان منجر به فوت وی شد، موضوع بررسی و رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: با توجه به دستگیری فردی به هویت "م . ب" 28 ساله در اردیبهشت ماه سال جاری به اتهام چندین فقره آزار و اذیت و سرقت ، موضوع قتل خانم مذكور نیز وارد مرحله تازه ای از تحقیقات شد.

خالقی، ضمن اشاره به این موضوع كه كارآگاهان اداره عملیات ویژه موفق به رمز گشایی از جنایت صورت گرفته شدند تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده پس از ساعتها تلاش شبانه روزی و با استفاده از فنون پلیسی و اقدامات قانونی متهم كه چاره ای جز بیان تمام حقایق نداشت به نحوه ورود به منزل مقتوله و تشریح آن پرداخت و اعتراف کرد : به قصد آزار و اذیت به منزل مقتوله وارد شدم و پس از درگیری با وی سرش به گوشه میز داخل اتاق برخور كرد و بیهوش روی زمین افتاد.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به اعتراف صریح متهم به نحوه وقوع جرم و بازسازی صحنه با حضور مقام قضایی متهم به اتهام قتل عمد با قرار قانونی روانه زندان شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران