اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسرهای نگار فروزنده در فیس بوک


نگار فروزنده با اشاره به این که در فیس بوک صفحه‌ای ندارد تاکید کرد با افرادی که از این طریق از نام وی سوء استفاده می‌کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

نگار فروزنده با اشاره به این که در فیس بوک صفحه‌ای ندارد تاکید کرد با افرادی که از این طریق از نام وی سوء استفاده می‌کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

نگار فروزنده گفت: مدتی است در فیس بوک صفحاتی با نام من دیده می‌شود و عکس‌هایی در آن قرار دارد، بعضی عکس‌ها و مطالب این صفحه‌ها از حدود قانونی و مرسوم فاصله دارد، به طور رسمی اعلام می‌کنم که صفحه‌ای در فیس بوک ندارم و از افرادی که این صفحه‌ها را طراحی کرده‌اند می‌خواهم به کارشان پایان بدهند، در صورت ادامه این کار این موضوع را پیگیری قانونی می‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی "کافه ستاره" ادامه داد: از مردم می‌خواهم به این صفحات و اطلاعات و عکس‌هایی که در آن از من و درباره من وجود دارد توجهه نکنند، من عضو این شبکه نیستم.

پیش از این آنا نعمتی بازیگر سینما هم اعلام کرده بود که با طراحان صفحه‌اش در فیس بوک برخورد قانونی می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس‌بوک و همه دردسرهای آن


هر چند آسانژ مدعی نشد که فیس‌بوک توسط سازمان‌های جاسوسی آمریکا اداره می‌شود، اما همین حقیقت که آنها به این اطلاعات به راحتی دسترسی دارند خود نشان‌دهنده خطرناک بودن این شبکه اجتماعی است.

مؤسس ویکی‌لیکس، جولین آسانژ، در مصاحبه‌ای به موضوع رسانه‌های اجتماعی پرداخته و اظهار کرده است که «فیس‌بوک مخوف‌ترین ماشین جاسوسی‌ای است که تاکنون ساخته شده است».

جولین آسانژ مؤسس ویکی‌لیکس در مصاحبه با شبکه خبری راشا تودی گفت که به اعتقاد وی فیس‌بوک عظیم‌ترین پایگاه داده است که حاوی اسامی و سوابق مردم مختلف جهان بوده و در آن کاربران به صورت داوطلبانه اطلاعات خود را ارائه می‌دهند، اما غافل از اینکه این شبکه اجتماعی برای استفاده سازمان‌های جاسوسی آمریکا ایجاد گشته است.