اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست متخصص قلب برای انتقال فوری مهدی هاشمی به بیمارستان برای آنژیوگرافی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احتمال انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان

پزشک مهدی هاشمی از دادستانی خواست فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را برای آنژیوگرافی از اوین به بیمارستان منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج ناظری متخصص قلب و عروق و پزشک مهدی هاشمی با حضور در زندان اوین و معاینه فرزند آیت‌الله رفسنجانی در محل بازداشتگاه در نامه‌ای رسمی به دادستانی خواستار انتقال فوری وی به بیمارستان جهت انجام آنژیوگرافی شد.

یک منبع نزدیک به مهدی هاشمی در گفت‌وگو با فارس این خبر را تأیید کرد و با بیان اینکه دادستانی باید زمان انتقال وی به بیمارستان را تایید کند، احتمال داد در روزهای آینده این کار صورت گیرد.

وی همچنین گفت مهدی هاشمی علاوه بر مشکل قلبی، دچار مشکلات تنفسی نیز هست و شب‌ها در سلول خود احساس تنگی‌نفس می‌کند و برخی اوقات نیمه‌های شب از مسئولان بازداشتگاه خواسته که وی را برای هواخوری به محوطه باز منتقل کنند./فارس


ویدیو مرتبط :
استاد هاشمی متخصص قلب وعروق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان مشخص شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مهدی  هاشمی

احتمالا برای مراقبت‌ها و کنترل‌های بعد از عمل نیاز بوده که مهدی تحت نظر پزشک قرار گیرد بنابراین احتمال می‌دهم علت انتقال وی به بیمارستان همین موضوع باشد.

 وکیل مهدی هاشمی از دلیل انتقال موکلش به یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمود علیزاده طباطبایی، با اشاره به خبر انتقال مهدی هاشمی از اوین به یکی از بیمارستان‌های تهران عنوان کرد: پیش از این مهدی هاشمی به علت توده‌ای که مثانه‌اش قرار داشت، مورد عمل جراحی قرار گرفته بود و این توده خارج شد.

او افزود: احتمالا برای مراقبت‌ها و کنترل‌های بعد از عمل نیاز بوده که مهدی تحت نظر پزشک قرار گیرد بنابراین احتمال می‌دهم علت انتقال وی به بیمارستان همین موضوع باشد.

مهدی هاشمی دو روز قبل از زندان اوین به بیمارستان منتقل شده است.

 

 اخبار  سیاسی -  ایلنا