اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست عجیب پدرزن از پدرشوهر!


افسوس كه زندگی مشترك‌شان مثل عمرشان، دوام كوتاهی داشت. چرا كه 2 سال پس از ازدواج آنها همزمان با نوروز 90 عازم سفر شدند كه متأسفانه در تصادف رانندگی هر دو جان باختند. حالا پس از دریافت گواهی حصر وراثت تصمیم گرفته‌ایم تا مهریه دخترمان را از پدرشوهرش بگیریم.

ایران: پدر عروس، پس از مرگ غم‌انگیز دختر و دامادش به دادگاه رفت و خواستار دریافت مهریه دخترش شد.

اوایل فروردین‌ امسال زن و مردی به دادگاه خانواده شهریار رفته و با ارائه دادخواستی به شعبه هفتم، خواستار دریافت مهریه 150 سكه طلای دختر مرحومشان شدند.

پدر «سحر» درباره خواسته‌اش به قاضی گفت: دخترم 17 ساله بود كه به پسر جوانی علاقه‌مند شد. با وجود مخالفت خانواده‌ها، وصلت آنها خیلی زود سرگرفت اما افسوس كه زندگی مشترك‌شان مثل عمرشان، دوام كوتاهی داشت. چرا كه 2 سال پس از ازدواج آنها همزمان با نوروز 90 عازم سفر شدند كه متأسفانه در تصادف رانندگی هر دو جان باختند. حالا پس از دریافت گواهی حصر وراثت تصمیم گرفته‌ایم تا مهریه دخترمان را از پدرشوهرش بگیریم.

قاضی دادگاه پس از بررسی گواهی فوت عروس و داماد و عقدنامه آنها، دستور احضار پدرشوهر را صادر كرد.

پیرمرد در پی اطلاع از خواسته والدین عروس سابقش گفت: پسر و عروسم در حادثه رانندگی از دنیا رفتند. ضمن این كه پسرم اموالی نداشت. مغازه‌اش هم اجاره‌ای بود و پسرم بجز قرض و بدهكاری، چیزی به ارث نگذاشت تا مهریه همسر مرحومش را بدهیم!

قاضی پرونده پس از شنیدن اظهارات طرفین، اعلام كرد مهریه، ارث نیست بلكه حقوق مالی است كه براساس قانون به ورثه انتقال می‌یابد و ورثه زن می‌تواند آن را از ورثه شوهر مطالبه كند. بنابراین پدر داماد محكوم است تا یك‌سوم مهریه را به مادر عروس و مابقی آن را به پدر وی بپردازد.

پس از صدور این حكم، پدر شوهر به رأی دادگاه اعتراض كرد و خواستار رسیدگی مجدد به پرونده شد.

وی به قضات شعبه 26 دادگاه تجدیدنظر استان تهران گفت: وقتی به خواستگاری «سحر» رفتم، برادر بزرگترش ناراضی بود اما مخالفتش به جایی نرسید. پسر كینه جو از همان روز دشمنی با پسرم را شروع كرد تا این كه یك سال بعد در اوج خشم و عصبانیت مغازه «ساسان» را به‌آتش كشید و آنجا را تخریب كرد.

براساس نظریه كارشناسی حدود 17 میلیون تومان خسارت به پسرم وارد شد و «ساسان» كه در آغاز زندگی مشتركش، پس‌اندازی نداشت با مشكل جدی مالی روبه‌رو شد. با شكایت پسرم از برادرزنش، او روانه زندان و به یك سال حبس محكوم شد. پسر مرحومم نیز با قرض از همسایگان و دریافت وام، به بازسازی و ترمیم محل كارش پرداخت. اما افسوس كه مدتی بعد در سانحه رانندگی جان باخت و نتوانست بدهی طلبكارانش را بدهد.

از سوی دیگر پدر عروسمان كه درصدد بود راهی برای آزادی پسرش از زندان بیابد، برای رضایت اقدام كرد و واسطه فرستاد كه نتیجه‌ای نگرفت. چرا كه هرگز فراموش نمی‌كنم چقدر به خاطر آزارهایشان پسرم عذاب كشید و روز خوش ندید. حالا هم مهریه عروس مرحومم را به‌اجرا گذاشته‌اند تا ما را وادار به رضایت كرده و از اجرای حكم زندان فرار كنند. آقای قاضی! انصاف نیست مشتریان و طلبكاران پسرم از دریافت پولشان ناامید شوند و پدرزن پسرم مهریه 75 میلیون تومانی دخترش را پس از مرگ وی مطالبه كند.

پدر عروس نیز در دفاع از خود گفت: حرف‌های مرد بدهكار، فقط درددل و افترا است. او باید برای نپرداختن مهریه دلایل حقوقی ارائه دهد. طبق قانون ورثه دخترمان هستیم و مهریه‌اش را می‌خواهیم. به گزارش خبرنگار ما، قرار است 3 قاضی پرونده پس از بررسی‌های نهایی حكم قطعی را صادر كنند.

منبع: تابناک




ویدیو مرتبط :
گیر;پدرشوهر و مادر شوهر به عروس!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست عجیب و غریب رونالدو از اوزیل



درخواست عجیب و غریب رونالدو از اوزیل

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی با لحن طنزآلودی درمورد هم تیمی های آلمانی اش در رئال صحبت کرده است.

 

رونالدو,عکس رونالدو

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، این درحالی است که تیم ملی پرتغال امشب در دور اول رقابتهای مرحله گروهی یورو2012 مقابل آلمان قرار می گیرد و این به منزله رویارویی بازیکنان پرتغالی و المانی رئال با یکدیگر است.

رونالدو با لحن طنزآلودی در این باره گفته است: «من امیدوارم که اوزیل آن کاری که باید را انجام دهد: بد بازی کند و خدیرا هم همین طور. من با هردوی این ها به صورت عادی صحبت می کنم. اوزیل و خدیرا هم تیمی هایم در رئال هستند و هردویشان دوستان من هستند و به همین خاطر با هم صحبت می کنیم. البته زیاد با هم تلفنی حرف نمی زنیم.»

 

رونالدو، ستاره رئال مادرید در کمپ تیمش در شهر لویف اوکراین احساس راحتی می کند و در آرامش تمام به شوخی و خنده می پردازد. این ستاره 27 ساله در مورد آمادگی تیمش برای بازی امشب گفته: «در رقابت های بزرگی مثل یورو است که بهترین بازیکنان می درخشند. من مشکلی با بار مسئولیت دراختیار داشتن عنوان «ستاره رقابت ها» ندارم ولی باید بگویم که من ناجی تیم ملی کشورم نیستم.»

 

رونالدو معتقد است که کسب نتیجه تساوی مقابل آلمان نتیجه بدی نخواهد بود. او ادامه داد: «کسب نتیجه تساوی مقابل آلمان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نتیجه بدی نیست. جو حاکم بر اردوی تیم ما فوق العاده است. با وجود انتقادات وارده از لیسبون در مورد برخی از بازیکنان تیم، ما همه با هم متحدیم، از نظر فیزیکی و تاکتیکی هم آماده ایم. قهرمان را جزئیات مشخص می کند و امیدوارم که این ما باشیم که به قهرمانی برسیم.»

 

رونالدو ادامه داد: «این که نام ما درمیان مدعیان دیده نمی شود، به نفع ماست؛ چون فشار را از رروی دوش ما برمی دارد. من در طول یک سال اخیر خوب بودم ولی در ضربات پنالتی، پنالتی های زیادی را از دست دادم. باید به مهارت دروازه بانانی که این پنالتی های من را مهار کردند، اشاره کنیم. اگر در بازی با آلمان ضربه پنالتی ای برای تیم به دست بیاید، من آن ضربه را خواهم زد.».../سایت گل