اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست طلاق زن جوان برای دریافت 777 شاخه گل رز!



درخواست طلاق زن جوان برای دریافت 777 شاخه گل رز!

زنی در دادگاه گفت: علاقه زیادی به گل دارم، اما شوهرم هیچ‌گاه در طول زندگی مشترك برای من گلی نخریده است به همین دلیل خواهان مهریه خود هستم.

ایسنا: زن جوانی با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارائه داد و خطاب به قاضی گفت: مهریه‌ام 777 شاخه گل رز است و تا به امروز كه سه سال از زندگی ما می‌گذرد، شوهرم حتی یك شاخه گل به من هدیه نداده است.

وی ادامه داد: شوهرم فرد بسیار خسیسی است و تاكنون هیچ گلی را در طی مناسبت‌های مختلف به من هدیه نكرده است و من علاوه بر طلاق خواهان مهریه خود هستم، زیرا می‌خواهم با دریافت مهریه‌ام، شوهر خسیسم را آزار دهم.

زن جوان كه 27 سال داشت، افزود: شوهرم وضع مالی خوبی دارد اما همانند خانواده‌اش بسیار خسیس است. حتی دلش نمی‌آید به مناسبت روز زن یا تولدم، هدیه‌ای را برای من تهیه كند. سه سال است این حرف‌ها را در دلم نگه داشته‌ام اما امروز به دادگاه آمده‌ام تا از او طلاق بگیرم.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن كه 38 سال سن داشت، افزود: همسرم از من توقع دارد كه ماهی دو بار به سفرهای خارج از كشور برویم اما من مخالف این ریخت و پاش‌ها هستم به همین دلیل من را خسیس می‌داند.

وی ادامه داد: به همسرم گفته‌ام منزل‌مان را كه 200 متر بنا دارد به عنوان مهریه به نامش می‌كنم اما او اصرار دارد كه 777 شاخه گل رز را بگیرد من نیز مخالف این موضوع هستم زیرا با این كار گویی پول‌هایم را دور می‌ریزم.

زن جوان در ادامه بار دیگر خطاب به قاضی گفت: شوهرم می‌داند من به گل علاقه دارم و باید مهریه من را پرداخت كند. در واقع هدف من این است كه كمی از دلبستگی به پول‌هایش را كم كند.

وی ادامه داد: اگر شوهرم مهریه‌ام را به طور كامل پرداخت كند، از درخواست طلاق منصرف می‌شوم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، مرد جوان را محكوم به پرداخت مهریه كرد.


ویدیو مرتبط :
درخواست طلاق به خاطر خیانت همسر جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست طلاق از زن مغرور/ مرد جوان: همسرم همیشه در حال فخر فروختن است




 اخبار حوادث  - درخواست طلاق از زن مغرور/ مرد جوان: همسرم همیشه در حال فخر فروختن است

مرد جوان که از غرورر همسرش خسته شده بود، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به قاضی شعبه 268 دادگاه ارائه کرد و گفت: آقای قاضی همسرم خیلی مغرور است. الان 8 ماه است که با او ازدواج کردم ولی در این مدت فهمیدم که او خیلی مغرور و خودخواه است و تنها به خودش فکر می کند. 
 
وی ادامه داد: همسرم همه را مسخره می کند و اگر کسی وضع مالی خوبی نداشته باشد و یا سطح فرهنگش پایین تر از او باشد با او رفت و آمد و نمی کند. با هیچ کس حرف نمی زند و همه را از بالا نگاه می کند. مرتب در حال فخر فروختن به دیگران است و من دیگر از این وضعیت و از رفتارهای او خسته شدم. 
 
مرد جوان گفت: من دوست دارم همسرم خاکی باشد و بتوانم در کنارش راحت باشم. اما در کنار او اصلا نمی توانم راحت باشم. برای همین تصمیم گرفتم از او جدا شوم.
 
بعد از حرف های این مرد قاضی دستور احضار همسر او را نیز صادر کرد تا صحبت های او را هم بشنود.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران