اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست طلاق از شوهر ترسناک



اخبار حوادث - درخواست طلاق از شوهر ترسناک/ چاقوکشی برای همسر زمان عصبانیت

زن جوان که از شوهر بداخلاقش می‌ترسید به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده مدعی شد که از شوهرش وحشت دارد و الان ۷ سال است که با ترس و دلهره زندگی کرده است.

این زن درخواست جدایی داد و به قاضی گفت: ۷ سال پیش احمد به خواستگاری‌ام آمد و با هم ازدواج کردیم، اما از‌‌ همان ابتدا یک روز خوش در زندگی نداشتم، احمد مرد بدخلاقی بود که من به شدت از او می‌ترسیدم.

وی ادامه داد: در آن زمان واقعا می‌ترسیدم اسم طلاق را به زبان بیاورم. درخانواده ما زندگی سراسر بدبختی را باید تحمل می‌کردیم اما هرگز نباید اسمی از طلاق می‌آوردیم اما او روز به روز بد‌تر می‌شد و درگیری‌های من و احمد همچنان ادامه داشت.

زن جوان گفت: او هر وقت عصبی می‌شد مرا با چاقو تهدید می‌کرد، هر لحظه فکر می‌کردم که ممکن است مرا بکشد. یک شب قهر کردم و به خانه پدرم رفتم، به او گفتم می‌خواهم جدا شوم. مادر و پدرم وقتی این موضوع را شنیدند به جای اینکه حمایتم کنند شروع کردند به داد و فریاد. به اینکه حقی ندارم از شوهرم جدا شوم. من هم به ناچار به خانه مردی برگشتم که همیشه از او می‌ترسیدم اما حالا دیگر حاضر نیستم با این مرد زندگی کنم، برایم اصلا حرف‌های اطرافیانم مهم نیست می‌خواهم با طلاق از این مرد زنگ آرامش را ببینم.

بعد از اظهارات این زن، قاضی دستور احضار همسر وی به دادگاه را صادر کرد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اتفاق بعد از طلاق زن و شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست طلاق بخاطر عشق به شوهر



 

 

     

 

طلاق, حکم طلاق, قوانین طلاق

 

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، زنی در دادگاه خانواده حاضر شد و در مورد علت حضورش اظهار داشت:« می‌خواهم از شوهرم جدا شوم تا او به تنهایی به زندگیش رسیده و هر کار و تفریحی که می‌خواهد، انجام دهد.»

 

این زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم دائم از من می‌خواهد که با او برای تفریح به بیرون از منزل بروم، اظهار داشت:« شوهرم اهل تفریح و مسافرت است ولی من می‌خواهم دائم در خانه به امور منزل برسم.»

وی ادامه داد:« حدود 5 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و طی این مدت شوهرم باب میل خودش رفتار نکرده بلکه به خاطر من گذشت کرده است ولی من امروز او را درک می‌کنم و متوجه هستم که این موضوع نشان‌دهنده عدم تفاهم ماست.»

زن بار دیگر با بیان اینکه شوهرم طی 5 سال زندگی مشترک در کنارم سختی کشیده است، عنوان کرد:« شوهرم در زندگی مشترکمان به خاطر به وجود نیامدن اختلاف، هیچ‌گاه به مسافرت و تفریح خود نرسیده است ولی من می‌خواهم جدا شده و او را رها کنم.»

وی ادامه داد:« می‌خواهم با جدایی به شوهرم فرصت زندگی کردن بدهم تا به هر نحوی که خودش دوست دارد، زندگی کند بنابراین او باید با درخواستم موافقت کند.»

به گزارش فارس، قاضی این شعبه بعد از شنیدن صحبت‌های زن، او را به مدارا دعوت کرد و جلسه را پایان داد.