اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر صدام حمایت خود از داعش را علنی کرد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه‌های تروریستی عراق

دختر صدام که با گروه‌های تروریستی عراق در ارتباط است، به شکل علنی از حضور داعش در این کشور ابراز خرسندی کرد.

به گزارش ایسنا شبکه ماهواره‌ای CNN عربی، در گزارشی اعلام کرد: رغد، دختر صدام با تشکیلات تروریستی داعش در ارتباط است و از حضور این تشکیلات در مناطق شمالی عراق خوشحال است.

طبق گزارش این شبکه، رغد گفته است: عمویم عزت (عزت الدوری، معاون صدام)، رئیس فرقه نقشبندیه با من در ارتباط مستقیم است و گهگاهی با پول و تجهیزات نظامی به او کمک می‌کنم.

رغد گفت: من از نزدیک در جریان حوادث عراق قرار می‌گیرم و به گروه نقشبندیه در ارتباط دائم هستم.

گروه نقشبندیه یا ارتش نقشبندیه یک گروه شبه نظامی عراقی است که بیشتر نیروهای آن را اعضای سابق حزب بعث عراق تشکیل می‌دهند و چندی پیش توسط عزت الدوری تاسیس شد. این گروه در زمان حمله داعش به موصل با آنها همراه شد اما به دلیل برخی اختلافات عقیدتی و سیاسی بعدها از داعش فاصله گرفت.

یک منبع امنیتی اعلام کرد: رغد که هم‌اکنون در امان ساکن است سهم مشخصی از فروش نفت و مشتقات نفتی عراق در اردن دارد و به همراه پنج شرکت دیگر از تشکیلات داعش در عراق و سوریه حمایت مالی می‌کند.
اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حمایت علنی شبکه وهابی از داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر صدام به داعش پیوست



اخبار ,اخبار بین الملل ,دختر صدام

 

اخبار بین الملل - دختر صدام به داعش پیوست

رغد صدام، دختر صدام حسین این روزها به استان الانبار عراق بازگشته است. او درحالیکه حمایت عربستان، امارات و قطر از گروه تروریستی داعش را ستود، تاکید کرد که اولین زن مجاهدی است که در الانبار حضور خواهد داشت.

افکارنیوز به نقل از النخیل نوشت: دختر صدام حسین در یک بیانیه مطبوعاتی به عنوان سخنگوی حزب منحل شده بعث عراق گفته است که در خلال یکی از سفرهای خود موفق شده است با برادران سعودی دیدار کند و در جریان این دیدار با سعودی‌ها توافق شده تا آنها حملات شدید ارتش عراق علیه حزب بعث و گروه داعش را دفع کنند.

او افزوده است: بعد از سفر به عربستان سعودی، قطر و امارات، به مراکش و تونس خواهم رفت تا زنان مجاهدی را جذب خود کنم که این زنان می‌توانند از مردان مجاهد با تمام توان حمایت کنند!

وی که مدعی است به شیوخ، شاهان و شاهزادگان خلیج فارس قول داده است تا اولین زن مجاهد الانبار باشد تاکید کرده است: علیرغم هشدارهای پزشکان که این فعالیت‌ها می‌تواند سلامتی مرا در خطر بیندازد، من حاضرم همه چیز خود را بدهم تا حکومت ما برای بار دوم مستقر شود. 

اخبار بین الملل - افکارنیوز