اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر جوان در دام شرورهای باغ وحشت



دختر جوان در دام شرورهای باغ وحشت

متهمان در یكی از دزدی‌هایشان قصد آزار و اذیت دختر جوان را داشته‌اند كه با حضور بموقع همسایه‌ها، در اجرای نیت پلیدشان ناكام مانده‌اند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش جام‌جم، اوایل بهمن امسال دختر جوانی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری علیه چهار مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی و سرقت اموالش شكایت كرد.

شاكی گفت: در یكی از بوستان‌های شهر با جوانی آشنا و دوست شدم. در ادامه به یكدیگر علاقه‌مند شدیم و مرد جوان درصدد ازدواج با من بود تا این كه روز حادثه از من خواست برای دیدن خانواده‌اش به باغ خانوادگی‌شان در حومه شهر برویم. ابتدا خواسته‌اش را نپذیرفتم تا سرانجام در پی اصرارهایش، با او همراه شدم.

شاكی اضافه كرد: او مرا به باغی در امین‌آباد برد، اما هر چه منتظر ماندیم از خانواده‌اش خبری نشد. ترسیدم و خواستم آن محل را ترك كنم كه او مانع خروجم شد. در این هنگام سه مرد كه از دوستان مرد جوان بودند، وارد باغ شده و به او پیوستند.

ناكامی متهمان در آزار و اذیت دختر جوان

وی یادآور شد: آنها با تهدید چاقو پول، گوشی تلفن همراه و طلاهایم را كه پنج میلیون تومان ارزش داشت، سرقت كردند. این چهار جوان قصد داشتند مرا با انتقال به اتاقك باغ، مورد آزار و اذیت قرار دهند كه با داد و فریادهایم چند مرد كشاورز كه در آن نزدیكی مزرعه داشتند، متوجه ماجرا شده و با آمدن مقابل در باغ، می‌خواستند وارد آنجا شوند كه مردان شرور از ترسشان مرا از در پشتی باغ خارج كردند.

شاكی گفت: دو نفر از متهمان فرار كردند و مرد فریبكار و همدست دیگرش مرا كتك زده و با موتورسیكلت به یكی از محله‌های جنوبی شهر منتقل و همان‌جا رهایم كردند و متواری شدند.

ردپای چهار شرور در دزدی دیگر

كارآگاهان پلیس با اطلاعات به دست آمده از شاكی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، جستجو برای یافتن آنها را آغاز كردند تا این كه دختر جوان دیگری با حضور در مركز پلیس، شكایت مشابهی ارائه و برای دستگیری چهار سارق شرور درخواست كمك كرد.

در تحقیق از او معلوم شد وی نیز مانند شاكی دیگر در پی دوستی خیابانی در دام اعضای یك باند گرفتار شده و پول و طلاهایش را از دست داده و از سوی متهمان شرور تهدید به مرگ شده است.

در ادامه مشخص شد تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از متهمان فراری، با همان چهار مردی كه پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد.

با اطلاعات به دست آمده، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری اعضای این باند ادامه یافت تا این‌كه چند روز پیش ماموران موفق شدند مخفیگاه متهمان را در جنوب شهرری شناسایی و در عملیات جداگانه هر چهار نفرشان را دستگیر كنند.

اعتراف متهمان

سرهنگ رستمی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری در این باره گفت: با انتقال متهمان به مركز پلیس و تحقیق از آنها معلوم شد یكی از مهره‌های كلیدی باند به نام امیرحسین بیست‌ویك ساله با خودروی پراید یكی از همدستان باند در محله‌های شهرری دختران جوان را شناسایی و به عنوان مسافر سوار خودرو می‌كرده یا در بوستان‌های شهر با آنها ارتباط دوستی برقرار و در دام خود گرفتار می‌كرده است.

وی افزود: این متهم با ابراز علاقه به دختران جوان، آنها را فریب می‌داده و با انتقال به باغی در امین‌آباد، همراه همدستانش، آنها را با چاقو تهدید و پس از كتك زدن، پول، طلا و گوشی تلفن همراهشان را سرقت و در محله دیگری رهایشان می‌كردند. در جریان یكی از دزدی‌ها نیز قصد آزار و اذیت دختری را داشتند كه با هوشیاری بموقع همسایه‌ها، دختر نجات یافته بود.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی بازداشت شدند. تحقیقات تكمیلی برای رازگشایی از دیگر جرایم متهمان و كشف اموال به سرقت رفته از شاكیان ادامه دارد./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نجات دختر جوان از چنگال خرس های قطبی در باغ وحش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رعب و وحشت در خیابان برای ربودن دختر جوان



 

 

رعب و وحشت در خیابان برای ربودن دختر جوان

 

۲شرور سابقه‌دار كه با تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، دختر جوانی را با موتورسیكلت ربوده بودنددر تعقیب و گریز پلیس و پس از تیراندازی متقابل دستگیر شدند.



شامگاه روز سه‌شنبه رهگذران و رانندگان خودروهای عبوری در خیابان‌ ولی‌عصر(عج) بالاتر از پارك وی در یك لحظه با فریادهای دخترجوانی كه در حاشیه خیابان از سوی ۲ شرور موتورسوار مورد حمله قرار گرفته بود، به یاری وی شتافتند كه در این هنگام ۲ جوان شرور با قمه مردم را تهدید كردند هركس را كه به آنها نزدیك شود به قتل خواهند رساند.



در پی این اقدام تبهكارانه، ۲ جوان شرور بدون توجه به التماس‌های مردم دختر جوان را سوار موتورسیكلت كرده و بسرعت از محل متواری شدند.



● تماس با پلیس


با فرار دو متهم از محل، دخترجوان كه درمیان آنها قرار گرفته بود، مدام از مردم درخواست كمك می‌كرد كه در این هنگام ترك‌نشین موتورسیكلت با دسته قمه ضربه‌ای به سر این دختر وارد و وی را بی‌هوش كرد.

 

در پی این ماجرا شاهدان این آدم‌ربایی، موضوع را به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش كردند.



به دنبال این تماس، یكی از واحدهای گشت انتظامی كه از طریق مركز پیام در جریان شرارت این تبهكاران قرار گرفته بود، با مشاهده ۲ شرور موتورسوار به تعقیب آنها پرداخت.



دقایقی پس از این ماجرا ۲ اوباش فراری كه به سمت پارك وی در حركت بودند، مسیر خود را تغییر داده و وارد بزرگراه مدرس شدند و به فرار خود ادامه دادند.



در پی هشدارهای متعدد ماموران مبنی بر توقف در دوربرگردان صدر، زمانی كه خودروی پلیس به ۲ اوباش فراری نزدیك شد، یكی از آنها با سلاح ماموران را نشانه گرفت.



● شلیك پلیس



با این اقدام شرورهای تبهكار، ماموران نیز با استفاده از قانون به كارگیری سلاح ابتدا چند تیرهوایی شلیك كرده و خواستار توقف موتورسیكلت شدند اما پس از بی‌توجهی ۲ شرور فراری، ماموران پای راننده موتورسیكلت را هدف اصابت گلوله قرار دادند و با متوقف شدن موتور، هر دو شرور را دستگیر كردند.



سرهنگ قاسملویی، معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ در این باره به «جام‌جم» گفت: پس از دستگیری ۲ شرور تبهكار مشخص شد دختر ربوده شده از ناحیه سروگردن بشدت مصدوم شده است.



وی افزود: در این حادثه راننده موتورسیكلت از ناحیه پا هدف قرار گرفت و پس از برخورد موتور به زمین، ترك‌نشین نیز از ناحیه پا مصدوم شد و هر ۳ نفر به بیمارستان انتقال یافتند.



● متهمان سابقه‌دار

معاون عملیات پلیس امنیت تهران اضافه كرد: با مشخص شدن هویت ۲ شرور به نام‌های محسن (۲۳ ساله) و اكبر (۲۹ ساله) بررسی‌ها نشان می‌دهد هر دو متهم از اراذل و اوباش هستند و اكبر از اوباش سطح یك است كه ۳ سال پیش از سوی پلیس دستگیر و روانه زندان شده كه پس از گذراندن دوران محكومیت خود و آزادی از زندان، بار دیگر شرارت‌های خود را از سرگرفته است.



قاسملویی یادآور شد: با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط دستورقضایی لازم صادر و ادامه تحقیق از این ۲ شرور به پلیس امنیت ارجاع شد.



معاون عملیات پلیس امنیت تهران تصریح كرد: پس از وقوع این حادثه سردار علیپور، جانشین فرمانده انتظامی در محل حادثه حضور یافت و به دستور وی، مراقبت از ۲ شرور دستگیر شده در اولویت كاری ماموران قرار گرفت..../ گزارش : جام‌جم آنلاین