اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر جوان در باغ متروكه زندانی شده بود



 

 

 

دختر جوان در باغ متروكه زندانی شده بود

 

مردی كه پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه اش، او را در شهریار ربوده و با انتقال به باغ متروكه، زندانی كرده بود، دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، چندی پیش دختر جوانی به اداره پلیس آگاهی شهریار مراجعه و عنوان كرد خواستگار سابقش او را ربوده است. شاكی به پلیس گفت: هنگام رفتن به خانه مان، خواستگار سابقم به سمتم آمد و خواست با او همراه شوم. وقتی مقاومت كردم، كتكم زد.

شاكی افزود: از مردم كمك خواستم اما او با چاقو رهگذران را نیز تهدید كرد تا از ما فاصله بگیرند.

وی یادآور شد: او چاقویی را زیر گلویم گرفت و كشان كشان مرا آن سوی خیابان به سمت خودرویی برد. راننده خودرو نیز با دیدن ما وحشت كرد اما مرد چاقو به دست به زور مرا روی صندلی عقب خودرو انداخت و با زدن ضربه چاقو به سر راننده، از او خواست حركت كند.

شاكی ادامه داد: پس از طی مسافتی، خواستگار چاقو به دست از راننده خواست مقابل باغ متروكه ای در حومه شهر خودرو را متوقف كند. سپس هر دویمان را بشدت كتك زد و درون باغ زندانی كرد. خودش نیز با خودروی راننده از محل دور شد.

ساعاتی بعد ماموران هنگام گشتزنی با شنیدن صدای كمك خواهی ما وارد باغ شده و نجاتمان دادند. در پی این شكایت، مرد راننده نیز با احضار به پلیس آگاهی گفته های دختر جوان را تایید كرد. مرد راننده به پلیس گفت: روز حادثه مرد جوان به آژانس محل كارم آمد و خواست او و نامزدش را به مكان دیگری منتقل كنم. او به این بهانه دختر جوان را ربود و مرا نیز در باغ زندانی كرد. خودرویم را نیز چند محله پایین تر از باغ متروكه رها كرده بود. با اطلاعات به دست آمده از راننده آژانس و دختر جوان، دستور قضایی از سوی فلاح، دادیار شعبه ۸ دادسرای شهریار برای دستگیری خواستگار آدم ربا صادر و روزهای پایانی هفته گذشته متهم فراری شناسایی و دستگیر شد.

متهم در بازجویی به پلیس گفت: چندی پیش به شاكی ـ دختر جوان ـ علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج كنم. اما او به خواستگاری من پاسخ منفی داد و دیگر حاضر به ملاقات با من نبود. وی افزود: پس از تحقیق فراوان متوجه شدم، یكی از اقوام و برادر دختر مورد علاقه ام از من بدگویی و او را نسبت به من بدبین كرده اند. او در پی تحریك آنها با شكایت دروغین در دادسرا قصد دارد از من انتقام بگیرد تا مزاحم خانواده اش نشوم.

بنابراین گزارش، مرد آدم ربا با قرار قانونی روانه زندان شد تا در مواجهه حضوری با راننده آژانس و دختر جوان ـ شاكی ـ قرار گیرد. تحقیقات تكمیلی در این رابطه ادامه دارد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
نجات دختر جوان از چنگال خرس های قطبی در باغ وحش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر جوان در دام شرورهای باغ وحشت



دختر جوان در دام شرورهای باغ وحشت

متهمان در یكی از دزدی‌هایشان قصد آزار و اذیت دختر جوان را داشته‌اند كه با حضور بموقع همسایه‌ها، در اجرای نیت پلیدشان ناكام مانده‌اند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش جام‌جم، اوایل بهمن امسال دختر جوانی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری علیه چهار مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی و سرقت اموالش شكایت كرد.

شاكی گفت: در یكی از بوستان‌های شهر با جوانی آشنا و دوست شدم. در ادامه به یكدیگر علاقه‌مند شدیم و مرد جوان درصدد ازدواج با من بود تا این كه روز حادثه از من خواست برای دیدن خانواده‌اش به باغ خانوادگی‌شان در حومه شهر برویم. ابتدا خواسته‌اش را نپذیرفتم تا سرانجام در پی اصرارهایش، با او همراه شدم.

شاكی اضافه كرد: او مرا به باغی در امین‌آباد برد، اما هر چه منتظر ماندیم از خانواده‌اش خبری نشد. ترسیدم و خواستم آن محل را ترك كنم كه او مانع خروجم شد. در این هنگام سه مرد كه از دوستان مرد جوان بودند، وارد باغ شده و به او پیوستند.

ناكامی متهمان در آزار و اذیت دختر جوان

وی یادآور شد: آنها با تهدید چاقو پول، گوشی تلفن همراه و طلاهایم را كه پنج میلیون تومان ارزش داشت، سرقت كردند. این چهار جوان قصد داشتند مرا با انتقال به اتاقك باغ، مورد آزار و اذیت قرار دهند كه با داد و فریادهایم چند مرد كشاورز كه در آن نزدیكی مزرعه داشتند، متوجه ماجرا شده و با آمدن مقابل در باغ، می‌خواستند وارد آنجا شوند كه مردان شرور از ترسشان مرا از در پشتی باغ خارج كردند.

شاكی گفت: دو نفر از متهمان فرار كردند و مرد فریبكار و همدست دیگرش مرا كتك زده و با موتورسیكلت به یكی از محله‌های جنوبی شهر منتقل و همان‌جا رهایم كردند و متواری شدند.

ردپای چهار شرور در دزدی دیگر

كارآگاهان پلیس با اطلاعات به دست آمده از شاكی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، جستجو برای یافتن آنها را آغاز كردند تا این كه دختر جوان دیگری با حضور در مركز پلیس، شكایت مشابهی ارائه و برای دستگیری چهار سارق شرور درخواست كمك كرد.

در تحقیق از او معلوم شد وی نیز مانند شاكی دیگر در پی دوستی خیابانی در دام اعضای یك باند گرفتار شده و پول و طلاهایش را از دست داده و از سوی متهمان شرور تهدید به مرگ شده است.

در ادامه مشخص شد تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از متهمان فراری، با همان چهار مردی كه پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد.

با اطلاعات به دست آمده، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری اعضای این باند ادامه یافت تا این‌كه چند روز پیش ماموران موفق شدند مخفیگاه متهمان را در جنوب شهرری شناسایی و در عملیات جداگانه هر چهار نفرشان را دستگیر كنند.

اعتراف متهمان

سرهنگ رستمی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری در این باره گفت: با انتقال متهمان به مركز پلیس و تحقیق از آنها معلوم شد یكی از مهره‌های كلیدی باند به نام امیرحسین بیست‌ویك ساله با خودروی پراید یكی از همدستان باند در محله‌های شهرری دختران جوان را شناسایی و به عنوان مسافر سوار خودرو می‌كرده یا در بوستان‌های شهر با آنها ارتباط دوستی برقرار و در دام خود گرفتار می‌كرده است.

وی افزود: این متهم با ابراز علاقه به دختران جوان، آنها را فریب می‌داده و با انتقال به باغی در امین‌آباد، همراه همدستانش، آنها را با چاقو تهدید و پس از كتك زدن، پول، طلا و گوشی تلفن همراهشان را سرقت و در محله دیگری رهایشان می‌كردند. در جریان یكی از دزدی‌ها نیز قصد آزار و اذیت دختری را داشتند كه با هوشیاری بموقع همسایه‌ها، دختر نجات یافته بود.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی بازداشت شدند. تحقیقات تكمیلی برای رازگشایی از دیگر جرایم متهمان و كشف اموال به سرقت رفته از شاكیان ادامه دارد./جام جم آنلاین