اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانش‌آموز سیزده ساله خود را حلق آویز کرد + عکس



نوجوان بلند پرواز سیزده ساله به خاطر بی مسئولیتی مدیر مدرسه، خود را حلق آویز کرد.

نوجوان سیزده ساله ای که از طرف مدرسه برای برداشتن بی اجازه یک چاقو به دزدی متهم شد، دو روز قبل آنکه خود را به دار بیاویزد، از مدرسه اخراج شده بود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,خودکشی

 
بر اساس گزارش پلیس؛ فرانسیسکا نوجوان با استعداد 13 ساله‌ای است که در مدرسه نیواستید در اوپینگتون درس می‌خواند، او بارها به خودکشی فکر کرده بود و راجع به آن همیشه صحبت می‌کرد. شش ماه قبل از این حادثه تلاش کرده بود خود را با قرص بکشد، او همیشه تحت تأثیر افکار خودکشی قرار می‌گرفت. دادگاه از پزشکی قانونی تقاضای کالبدشکافی جسد فرانسیسکا را کرد.

به گزارش پلیس محلی جنوب شرق لندن و به ادعای پزشک معالج فرانسیسکا، او از سلامتی روانی برخوردار نبود، او در نامه‌ای که در کیفش پیدا کرده بود، از پدر و مادرش به خاطر کاری که می‌خواست با خود بکند، معذرت خواهی کرده بود. پزشک خانوادگی‌شان گفت: این دختر نوجوان که می‌خواست در دانشگاه آکسفورد تحصیل کند و دیپلمات شود، از سال 2008 برای درمان اضطرابش نزد من اقدام کرد.

پلیس در پایان گفت: پرونده خودکشی این نوجوان باز می‌ماند تا اگر عواملی در تصمیم او دخیل بودند، شناسایی و به مجازات محکوم شوند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کلیپی برای سیزده آبان روز دانش آموز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانش آموز 14 ساله خودش را حلق‌ آویز کرد


دختر ۱۴ ساله بعد از تعطیلی از مدرسه خود را حلق‌آویز کرد.

خبرگزاری آنا: دختر ۱۴ ساله بعد از تعطیلی از مدرسه خود را حلق‌آویز کرد.

ساعت ۴ بعد ازظهر روز گذشته زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از خودکشی دخترش خبر داد.

به دنبال این خبر بازپرس جنایی تهران وارد عمل شد.

در تحقیقات اولیه مادر این دختر به بازپرس سعید احمدبیگی‌ گفت: امروز وقتی از سر کار برگشتم با جسد دخترم به صورت حلق‌آویز مواجه شدم.

دخترم کلاس هشتم است و وقتی از مدرسه به خانه بازگشت. بعد از آن اقدام به خودکشی کرده است.

بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر در این رابطه را صادر کرده است.