اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانشجویان پیام نوری تا 15 مرداد برای ثبت تقاضای وام شهریه مهلت دارند



دانشجویان پیام نوری تا 15 مرداد برای ثبت تقاضای وام شهریه مهلت دارند

دانشگاه پیام نور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كرد:‌ دانشجویان متقاضی دریافت وام با توجه به محدود بودن ظرفیت پرداخت و همچنین تعطیل بودن احتمالی دانشگاه در نیمه دوم مرداد حداکثر تا 15 مرداد مهلت دارند تا فرمهای وام خود را به امور دانشجویی دانشکده مربوطه تحویل دهند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به منظور رفاه و تسهیل در پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان، صندوق رفاه دانشجویان و حوزه معاونت دانشجویی در نظر دارد بر حسب مقررات و آئین‌نامه‌های مربوط اقدام به اعطای وام تحصیلی به دانشجویان واجد شرایط نماید. لذا آن دسـته از دانشجویانی كه مایل به استفاده از این تسهیلات می باشند باید ضمن رعایت مندرجات دستورالعمل قید شده این اطلاعیه، جهت دریافت وام در طول تحصیل به امور دانشجویی دانشكده متبوع خود و یا وب سایت دانشگاه - صندوق رفاه دانشجویان مراجعه كنند.

شرایط و میزان اخذ وام

بر این اساس، تشخیص نیاز دانشجویان به دریافت وام از طریق امور دانشجویی دانشكده مربوط خواهد بود و نداشتن بدهی معوقه به صندوق رفاه دانشجویی، نداشتن بیش از دو ترم مشروطی (تا دو ترم مشروطی باید معدل کل بالاتر از 12 باشد) و خوش حسابی در پرداخت اقساط وامهای صندوق رفاه برخی از شرایط اخذ وام است.

همچنین وام‌های صندوق رفاه به دانشجویان ترم اول، ترم آخر و میهمان تعلق نمی‌گیرد.

هر دانشجو فقط می تواند از یکی از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد کرج در هر ترم استفاده كند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
علت افزایش شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات پرداخت وام شهریه پیام نور و غیرانتفاعی/ مهلت ثبت درخواست تا 20 اسفند



اخبار,اخباردانشگاه, وام شهریه دانشجویان


اخبار دانشگاه  - جزئیات پرداخت وام شهریه پیام نور و غیرانتفاعی/ مهلت ثبت درخواست تا 20 اسفند

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان جزئیات وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی را در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۳ اعلام کرد.

منصور حبیب پور گودرزی در گفتگو با مهر گفت: اعتبارت وام دانشگاه پیام نور که توسط صندوق رفاه دانشجویان در نیم سال دوم سال تحصیلی 93-92 ابلاغ شده است 90میلیارد ریال معادل 9 میلیارد تومان است.

وی به میزان وام شهریه پرداختی به دانشجویان پیام نور در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: دانشجویان کارشناسی تا 250 هزارتومان، دانشجویان کارشناسی ارشد تا یک میلیون تومان و دانشجویان دکتری تا دو میلیون و 500 هزارتومان می توانند از تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در خصوص وام شهریه دانشجویان دانشگاه های غیر انتفاعی نیز گفت: اعتبارت وام دانشگاه غیرانتفاعی که توسط صندوق رفاه دانشجویان در نیم سال دوم سال تحصیلی 93-92 ابلاغ شده است 80 میلیارد ریال معادل 8 میلیارد تومان است.

وی به میزان وام شهریه پرداختی به دانشجویان غیرانتفاعی در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: دانشجویان کارشناسی تا300 هزارتومان، دانشجویان کارشناسی ارشد تا یک میلیون تومان و دانشجویان کارشناسی ارشد تا یک میلیون و 500 هزارتومان می توانند از تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند.

گودرزی تاکید کرد: دانشجویان متقاضی وام شهریه تا 20 اسفند فرصت دارند تقاضای خود را به معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیلشان اعلام کرده و جهت دریافت وام شهریه ثبت نام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر