اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 45 نفر از اعضای خود را با منجمد کردن در موصل اعدام کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,داعش

تکفیری‌های داعش 45 نفر از اعضای فراری خود از میدان نبرد شهر «هیت» را با قرار دادن در یخچالهای پزشکی قانونی به مدت 24 ساعت، اعدام کردند.

به گزارش فارس، یک منبع آگاه در داخل شهر موصل، پنجشنبه (امروز)، اعلام کرد که داعش 45 نفر از اعضای فراری خود از شهر «هیت» را با منجمد کردن، اعدام کرد.

این منبع در گفت‌وگو با «شفق نیوز»، اظهار داشت: تکفیری‌های داعش 45 عضو فراری این گروه تروریستی از میدان نبرد با نیروهای امنیتی عراق در هیت واقع در استان «الانبار» را پس از دستگیری، محاکمه کردند و با قرار دادن آنها در یخچالهای پزشکی قانونی در شهر موصل اعدام کردند. این افراد 24 ساعت در یخچالهای مذکور باقی ماندند و سپس اجساد منجمد شده آنها از یخچال خارج شدند و در ورودی‌های مناطق و محله‌های مسکونی قرار گرفتند.

سرویس مبارزه با تروریسم عراق، 14 آوریل جاری اعلام کرد که شهر هیت واقع در غرب استان الانبار را از اشغال داعش خارج و صدها نفر از خانواده‌های عراقی تحت محاصره را آزاد کرده است. هرچند منابع امنیتی اعلام می‌کنند که این شهر کاملا آزاد نشده، اما اغلب مناطق راهبردی آن از اشغال تروریست‌ها خارج شده است و دلیل کند بودن روند آزادسازی کامل این شهر، وجود بمب‌ها و مواد منفجره خنثی‌نشده است.

 

 اخبار  بین الملل  -  فارس


ویدیو مرتبط :
۳ شیوه جدید اعدام قربانیان داعش در موصل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش ۲۵ نفر را در شهر موصل عراق اعدام کرد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

اعضای گروه تروریستی داعش در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم شهر موصل واقع در استان نینوا عراق، ۲۵ نفر از آنها را اعدام کردند.

به گزارش مهر به نقل از سومریه نیوز، تروریست های داعش امروز شنبه ۲۵ نفر از ساکنان شهر موصل واقع در استان نینوا عراق را اعدام کردند.

بر اساس این گزارش، تروریست های داعش اعلام کردند که اعدام این افراد به دلیل همکاری آنها با نیروهای امنیتی عراق صورت گرفته است.

این افراد، چندی پیش توسط گروه تروریستی ـ تکفیری داعش از منطقه ای در موصل ربوده شده بودند.

این در حالی است که تروریست های داعش امروز ۷۰ نفر از اعضای عشیره «الدلیم» در شهر تکریت واقع در استان صلاح الدین را ربودند.

اخبار بین الملل - مهر