اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش ۲۵ تن را با اسید نیتریک اعدام کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل,گروه تروریستی داعش

عناصر گروه تروریستی داعش ده‌ها تن از اهالی موصل عراق را با اسید نیتریک اعدام کردند. 

به گزارش پرس تی وی، پایگاه خبری عرب زبان سومریه به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد، تروریست‌های تکفیری 25 تن را به جرم همکاری با نیروهای عراقی و جاسوسی برای آنها با اسید نیتریک شکنجه و اعدام کردند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت، تروریست‌های داعش ابتدا قربانیان خود را با طناب بستند و سپس آنها را به درون  حوضچه‌ای از اسید نیتریک انداختند.

گفته می‌شود، داعش به منظور ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، قربانیان خود را در ملاء عام اعدام کرد.

در تاریخ 24 اردیبهشت 1395 نیز تروریست‌های داعش 11 تن از ساکنان موصل را به جرم حمل تلفن همراه اعدام کردند.

پیشتر در 21 اردیبهشت نیز داعش پنج تن از اعضای یک خانواده عراقی را در کرکوک زنده زنده سوزاندند. داعش این پنج تن را به تلاش برای فرار از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها متهم کرده بود.

در فروردین ماه نیز عناصر داعش 250 زن را در موصل اعدام کردند. این زن‌ها پیشنهاد ازدواج موقت با عناصر داعش را رد کرده بودند.

جان کوبیس، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در عراق و مدیر مأموریت یاری رسانی سازمان ملل به عراق در جلسه شورای امنیت گفت، طی ماه‌های اخیر، بیش از 50 گور دسته جمعی در مناطق مختلف عراق که پیشتر در کنترل داعش بود، کشف شده است.

تروریست‌های داعش پس از حمله به عراق در تابستان 2014 (1393) بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال این کشور عربی را اشغال کردند.

نیروهای ارتش عراق همراه با نیروهای پیشمرگه کرد، مبارزان شیعه و قبایل سنی عراق در سال گذشته (1394) تروریست‌های تکفیری را از بسیاری از مناطق این کشور عربی عقب راندند و شهرهایی از جمله رمادی، تکریت و بیجی را آزاد کردند.


ویدیو مرتبط :
فروش اسیدسولفوریک 98 درصد و اسید کلریدریک،اسید نیتریک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار ویدئوی داعش از اعدام ۲۵ تن در پالمیرا



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

ویدئویی که ظاهرا از سوی گروه تروریستی داعش منتشر شده، کشته شدن ۲۵ تن را در آمفی‌تئاتر تاریخی پالمیرا نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در این ویدئو مردانی که داعش مدعی است "سربازان سوری اسیرشده در حمص‌ هستند"، با لباس‌های نظامی سبز و قهوه‌ای در برابر پرچم بزرگ سیاه و سفید این گروه تروریستی تیرباران می شوند.

به نظر می‌رسد تیراندازان در سنین ۱۳ یا ۱۴ ساله باشند که لباس‌های خاکی به تن دارند و سربندهای قهوه‌ای بسته اند.

این تیراندازی در برابر دیدگان عده‌ای از مردان و یک پسر بچه که روی صندلی‌های آمفی تئاتر نشسته‌اند، صورت می‌گیرد.

این ویدئو از سوی حساب‌های کاربری مرتبط با اعضای گروه تروریستی داعش منتشر شده و بر اساس گزارش بی.بی.سی، مشخص نیست که چه زمانی فیلمبرداری شده است. خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که این ویدئو ظاهرا مدت کوتاهی پس از 21 مه یعنی تاریخ تصرف پالمیرا به دست اعضای داعش فیلمبرداری شده است.

پایگاه خبری دیگری نیز از انتشار یک ویدئوی دیگر در شبکه‌های اجتماعی خبر داد که ده‌ها تن از افراد ساکن یکی از شهرهای تحت کنترل داعش را نشان می‌دهد که ظاهرا به اتهام روزه‌خواری به ستون‌های برق وسط خیابان بسته شده‌اند. منتشرکنندگان این ویدئو درباره شهر محل این رویداد و زمان آن توضیحی نداده‌اند.


  اخبار بین الملل -  ایسنا