اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش ۱۵۰ نفر را در شهر البغدادی اعدام کرد



اخبار,اخباربین الملل,داعش

رئیس شورای محلی شهر البغدادی در استان الانبار عراق خبر داد، گروه تروریستی داعش در پنج روز اخیر 150 نفر را اعدام کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مال الله العبیدی، با بیان این خبر افزود:« روند اعدام ها همچنان ادامه دارد.» روز گذشته نیز قاسم العبیدی از مقامات پلیس الانبار خبر داد داعش 45 نفر را در شهر البغدادی به آتش کشید.

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، العبیدی گفت: «هنوز دلیل سوزاندن این افراد مشخص نشده است.»

منطقه البغدادی که چندین ماه در محاصره عناصر داعش بود روز پنجشنبه به تصرف داعش در آمد.


  اخبار بین الملل  - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
اعدام ۱۵۰ سرباز سوری به دست داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش ۲۵ نفر را در شهر موصل عراق اعدام کرد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

اعضای گروه تروریستی داعش در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم شهر موصل واقع در استان نینوا عراق، ۲۵ نفر از آنها را اعدام کردند.

به گزارش مهر به نقل از سومریه نیوز، تروریست های داعش امروز شنبه ۲۵ نفر از ساکنان شهر موصل واقع در استان نینوا عراق را اعدام کردند.

بر اساس این گزارش، تروریست های داعش اعلام کردند که اعدام این افراد به دلیل همکاری آنها با نیروهای امنیتی عراق صورت گرفته است.

این افراد، چندی پیش توسط گروه تروریستی ـ تکفیری داعش از منطقه ای در موصل ربوده شده بودند.

این در حالی است که تروریست های داعش امروز ۷۰ نفر از اعضای عشیره «الدلیم» در شهر تکریت واقع در استان صلاح الدین را ربودند.

اخبار بین الملل - مهر