اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش همسر و ۳ دختر استاد دانشگاه موصل را سربرید



اخبار,اخباربین الملل,گروه تکفیری صهیونیستی داعش

گروه تکفیری صهیونیستی داعش با حمله به منزل استاد دانشگاه موصل در جنایت وحشیانه دیگر همسر و سه دختر او را سر بریدند.

به گزارش صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «الغد پرس»، شاهدان در شهر نینوا اعلام کردند که عناصر گروه تکفیری صهیونیستی داعش زن و سه دختر یک استاد دانشگاه موصل را سر بریدند و جواهرات و مبالغ مالی آنها را سرقت کردند.
 
ساکنان نینوا در این خصوص اعلام کردند که شماری از عناصر گروه تکفیری صهیونیستی داعش عصر پنجشنبه به منزل محمد الطوبجی، استاد رشته میکروبیولوژی دانشگاه موصل حمله کردند و زن و سه دختر وی را در باغچه منزل با چاقو سر بریدند و جواهرات و اموال آنها را به سرقت بردند.
 
به گفته شاهدان، این استاد دانشگاه موصل به همراه پسرش در خارج از خانه بودند. یکی از دختران او کودکی ده ساله بود.


 اخبا ر بین الملل  - صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
داعش سه نیروی پیشمرگه را سربرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر سابق استاد دانشگاه، عامل هتك حیثیت وی در فضای مجازی



همسر سابق استاد دانشگاه، عامل هتك حیثیت وی در فضای مجازی

 

رییس پلیس فتای استان چهارمحال بختیاری از دستگیری همسر سابق یكی از اساتید دانشگاه و فعالان فرهنگی كشور كه اقدام به درج كامنت‌هایی در وبلاگ‌های مختلف علیه وی كرده بود، خبرداد.

 

اخبار, اخبار حوادث

 

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ جعفریان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی شکایت یکی از اساتید دانشگاه که از فعالان عرصه فرهنگی و ادبی است مبنی بر انتشار اکاذیب از طریق وبلاگ اینترنتی علیه وی، ﻤﺄموران پلیس فتا اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آن آغاز كردند.

 

وی ادامه‌داد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که فرد یا افرادی به طور مکرر از طریق کامنت‌گذاری در وبلاگ‌های مختلف، موجبات سلب آرامش شاکی را فراهم كرده‌اند که در بررسی‌های فنی انجام گرفته توسط کارشناسان سرانجام متهم که همسر سابق شاکی بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

رییس پلیس فتای استان چهارمحال بختیاری با تاكید براینكه درج هر گونه مطالب کذب و دروغ علیه دیگران که موجب هتک حرمت آنان در فضای مجازی شود و نیز انتشار اطلاعات خصوصی، تصاویر و فیلم‌های شخصی دیگران بدون اطلاع آنان در اینترنت جرم است، گفت: پلیس با عاملان این جرائم برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت..../ایسنا