اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش: بازار بردگی را به جهان غرب می کشانیم!



اخبار,اخبار بین الملل,ام سمیه

در این مقاله برای تمسخر به میشل اوباما همسر باراک اوباما ( رئیس جمهوری آمریکا) اشاره و گفته شده است :« این فرد در بازار بردگان بیش از 40 دلار به فروش نمی رسد.»

گروه تروریستی داعش در تازه ترین تهدیدات علیه آمریکا و اروپا، اعلام کرد بازار بردگی را به غرب می کشاند.

در مقاله ای به قلم ام سمیه المهاجره در تازه ترین شماره نشریه ویژه داعش به نام «دابق» آمده است:« در کشورهای غربی بازار بردگان را ایجاد خواهیم کرد.»

به گزارش خبرگزاری لبنانی آسیا، در این مقاله برای تمسخر به میشل اوباما همسر باراک اوباما ( رئیس جمهوری آمریکا) اشاره و گفته شده است :« این فرد در بازار بردگان بیش از 40 دلار به فروش نمی رسد.»

ام سمیه پیش از این نیز در حمایت از برده فروشی مقالات متعددی نوشته و این کار را بخشی جدا نشدنی از دین خوانده بود.


  اخبار بین المل  - تابناک 


ویدیو مرتبط :
داعش بردگی و فروش زنان و کودکان ایزدی را تایید کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمازون دومین قدرت بزرگ بازار تبلت جهان



 

آمازون دومین قدرت بزرگ بازار تبلت جهان

 

شرکت آمازون به دومین قدرت بزرگ بازار تبلت جهان تبدیل می شود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات ایسنا، بر اساس نتایج یک بررسی، انتظار می رود شرکت آمازون به زودی و پس از اپل به دومین قدرت در بازار پررونق تبلت جهان تبدیل می شود. دلیل چنین انتظاری، تقاضای بالا برای محصولات جدید شرکت آمازون به ویژه تبلت کیندل فایر اعلام شده است.

طبق این نظرسنجی، ۶۵ درصد از خریداران تبلت قصد دارند تا در آینده تبلت آی پد اپل را خریداری کنند و این از قدرت و جایگاه بالای شرکت اپل در بازار تبلت جهان حكایت دارد.

در همین حال ۲۲ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی عنوان کردند که خرید تبلت کیندل فایر محصول شرکت آمازون را در برنامه های خود گنجانده اند.

نکته جالب این که این برای نخستین بار از زمان ورود تبلت آی پد به بازار است که رقیب این محصول توانسته تقاضای دو رقمی را برای خود به ثبت برساند و این نشان دهنده رقابتی تر شدن این بازار پرسود است..... /  خبرگزارى ایسنا