اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داریوش ارجمند در مراسم بیت الله عباسپور


پوریا پورسرخ، داریوش ارجمند، بهرام افشارزاده، اکبریان و کولیوند نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و شهردار کرج از چهره های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

خبرگزاری مهر: مراسم بزرگداشت بیت الله عباسپور قهرمان نامدار پرورش اندام کشور با حضور برخی مسئولان ورزش و چهره های هنری برگزارشد.

این مراسم با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، خانواده و بستگان وی، مسئولان استانی، مدیران ورزش کشور و جمعی از هنرمندان و ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی عصر امروز جمعه در مصلی شهر ماهدشت کرج برگزار شد.

حضور داریوش ارجمند در مراسم بیت الله عباسپور

در این مراسم یاد و خاطره این قهرمان ارزنده و با اخلاق کشور گرامی داشته شد ضمن آنکه مداحان و ذاکران در وصف ابعاد شخصیتی این قهرمان ورزشی محب و دوستدار اهل بیت مدیحه سرایی کردند.
پوریا پورسرخ، داریوش ارجمند، بهرام افشارزاده، اکبریان و کولیوند نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و شهردار کرج از چهره های شاخص حاضر در این مراسم بودند.


ویدیو مرتبط :
علی تبریزی در مراسم خاکسپاری بیت الله عباسپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان مراسم تشییع پیکر بیت‌الله عباسپور


مراسم تشییع پیکر مرحوم بیت‌الله عباسپور، قهرمان پرورش اندام ایران فردا در کرج برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: بیت الله عباسپور، قهرمان پرورش اندام ایران که چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری نادر و ناشناخته واسکولیت در بیمارستان بستری شده بود، شب گذشته بعد از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با این بیماری، دارفانی را وداع گفت.

بر اساس اعلام خانواده این ورزشکار، مراسم تشییع پیکر این قهرمان ساعت 8:30 صبح فردا (پنجشنبه) در ماهدشت کرج برگزار می‌شود و به خاک سپرده خواهد شد.