اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دادستان مشهد:با امکانات تصویری،هویت تجمع کنندگان در برابر موسسه اعتباری میزان شناسایی می شود



اخبار,اخباراجتماعی ,شناسایی  تجمع کنندگان در برابر موسسه اعتباری میزان

دادستان مشهد به تجمع غیرقانونی و ایجاد اخلال توسط برخی افراد در تعاونی اعتبار میزان اشاره کرد و گفت: امکانات تصویری با تجهیزات پیشرفته در این گونه مکان ها نصب شده است و مردم مطمئن باشند که عاملان اخلال و اغتشاش در این مراکز تاآخرین نفر مورد شناسایی قرار می گیرند و دستگاه قضایی برخورد قاطعی با متهمان خواهد داشت.

صادقی با اشاره به دستگیری ۱۳ تن از افرادی که روز چهارشنبه موجب اخلال و بی نظمی در یکی از شعبه های این تعاونی در مشهد شده بودند اضافه کرد: علاوه بر مجازات های قانونی و برخورد جدی با عاملان اخلال در نظم عمومی، افرادی که از طریق تصاویر و یا گزارش عوامل امنیتی و یا نفوذی مورد شناسایی قرار گیرند در اولویت پرداخت نقدینگی و سپرده قرار نمی گیرند؛ چرا که هر گونه اخلال در این موضوع، فرآیند تهیه نقدینگی و پرداخت ها را با مشکل مواجه می کند و این امر به ضرر سپرده گذارانی است که صبر و تحمل پیشه کرده اند تا بتوانند مشکلات مالی زندگی شان را حل کنند.

 

 اخبار  اجتماعی  -  خراسان 


ویدیو مرتبط :
خدمات موسسه اعتباری میزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع شبانه کارکنان و مالباختگان موسسه اعتباری میزان مقابل بانک مرکزی



اخبار,اخبار اجتماعی,مالباختگان

این بار مالباختگان و کارکنان موسسه اعتباری میزان، در مقابل شعب بسته شده این موسسه در مشهد و سایر شهرهای استان خراسان تجمع نکردند، بلکه به قلب پایتخت آمدند تا شب را در مقابل بانک مرکزی به روز برسانند.

آنها شب گذشته مقابل بانک مرکزی تجمع کردند و در پیاده رو خوابیدند

پس از آنکه مالباختگان موسسه مالی و اعتباری میزان، از حضور در خیابانها و تجمعات شبانه مقابل شعب بسته شده این موسسه در مشهد و سایر شهرها نتیجه ای نگرفتند، به تهران آمدند تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند.

اخبار اجتماعی - اقتصادی