اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خیانت و قتل؛ سرنوشت خانواده ساروی



اخبار,اخبار حوادث,خیانت و قتل

اخبار حوادث -  خیانت و قتل؛ سرنوشت خانواده ساروی

آتش اختلافات زن و شوهر ساروی آنقدر بالا گرفته بود كه شعله‌هایش رنگ خیانت به خود گرفت و قتل مرد میانسال را رقم زد.

مرد 42 ساله ساروی هرگز تصور نمی‌كرد اختلافات او با همسرش تا آنجا پیش رفته باشد كه همسرش نقشه قتل او را بكشد؛ نقشه‌یی كه زن جوان مدت‌ها در فكر آن بود و تنها به دنبال فرصتی می‌گشت تا آن را عملی كند و 25 مردادماه، همان روزی بود كه زن جوان مدت‌ها انتظارش را می‌كشید.


سفره غذا پهن بود. مرد میانسال بار دیگر با همسرش درگیری لفظی پیدا كرده بود. اختلافات آنها پایانی نداشت. مرد میانسال با آشفتگی مشغول خوردن غذا شد غافل از اینكه این آخرین لقمه‌هایی است كه در دهان می‌گذرد. مدتی گذشت و احساس سرگیجه و مسمومیت شدید او را در بر گرفت. لحظاتی بعد به زمین افتاد و جان خود را از دست داد.


روز بعد 26 مرداد ماه ماموران پلیس آگاهی مازندران به دنبال تماس زن جوان با فوریت‌های پلیسی 110 در جریان مرگ او قرار گرفتند و به سرعت تیمی از كارآگاهان برای رسیدگی به موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با رسیدن كارآگاهان به محل وقوع حادثه تحقیقات اولیه برای بررسی دلیل مرگ مرد میانسال آغاز شد. بررسی‌های اولیه از صحنه جرم هیچ گونه آثار درگیری و ضرب و شتم را نشان نمی‌داد اما همزمان آزمایش‌های ابتدایی تیم پزشكی روی پیكر متوفی حاكی از آن بود كه مرگ شوهر خانواده به شكل طبیعی نبوده و آثار مسمومیت شدید در او دیده می‌شود؛ احتمالی كه باعث شد تا به سرعت جسد به پزشكی قانونی منتقل و بررسی‌های تیم پزشكی روی آن آغاز شود.


فرضیه قتل مرد میانسال قوت گرفته بود. همزمان بازجویی‌های اولیه از همسر و خانواده مقتول از سوی كارآگاهان نوعی تناقض‌گویی را نشان می‌داد. با مشخص شدن گزارش پزشكی قانونی، مهر تایید بر فرضیه قتل مرد میانسال زده شد. این گزارش علت مرگ مرد 42 ساله ساروی را مسمومیت شدید با قرص برنج عنوان می‌كرد. به این ترتیب ذهن كارآگاهان بر شناسایی و دستگیری قاتل متمركز شد. شواهد و مدارك پلیسی فرضیه قتل به دلیل اختلافات خانوادگی را قوت بخشیده بود.

فرضیه‌یی كه با پیدا نشدن هیچ گونه آثاری از درگیری در صحنه جرم آن را اثبات می‌كرد. به این ترتیب بازجویی‌ها از آشنایان مقتول آغاز شد. به گفته سرهنگ بابایی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران همزمان در تحقیقات میدانی ماموران مشخص شد همسر مقتول به دلیل اختلاف شدید با همسرش، درخواست طلاق داده است به این ترتیب كارآگاهان زن جوان را به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر و برای انجام بازجویی‌ها به پلیس آگاهی منتقل كردند.

 

سرهنگ بابایی با اشاره به دستگیری همسر مقتول به عنوان متهم اصلی پرونده گفت: تحقیقات ماموران نشان می‌داد كه همسر مقتول چند روز قبل از وقوع قتل از یكی از فروشگاه‌های سموم كشاورزی، مقداری سم خریداری كرده است و از آنجایی كه گزارش پزشكی قانونی مرگ بر اثر مسمومیت با قرص برنج را تایید می‌كرد به این ترتیب دستور بازداشت همسر مقتول به عنوان متهم اصلی پرونده صادر شد.

 

به گفته سرهنگ بابایی در جریان بازجویی‌ها همسر مقتول در ابتدا منكر هرگونه دست داشتن در قتل همسرش شد اما زمانی كه با مدارك و شواهد پلیسی روبه‌رو شد از انكار دست برداشت و به قتل همسر خود اعتراف كرد. هرچه تحقیقات كارآگاهان پیش می‌رفت زوایای پنهان دیگری از این حادثه هولناك روشن می‌شد. ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه وجود ارتباط پنهانی همسر مقتول با جوانی 19 ساله شده بودند؛ ارتباطی كه در وقوع قتل نقش تعیین‌كننده‌یی داشت.

 

به گفته سرهنگ بابایی متهم در بازجویی‌ها با اشاره به نقش پسر جوانی به نام جواد در قتل همسرش گفت: مدتی بود كه با جوانی 19 ساله به نام جواد ارتباط داشتم. اختلافات من با همسرم هم بالا گرفته بود و او راضی به طلاق دادن من نمی‌شد. بنابراین موضوع را با جواد در میان گذاشتم و او پیشنهاد قتل همسرم را داد. در روز حادثه با تهیه قرص برنج از یكی از فروشگاه‌های محل و ریختن آن به صورت پودر در غذای همسرم او را مسموم كردم و به قتل رساندم.

 

با اعترافات صریح متهم به سرعت تحقیقات ماموران برای دستگیری پسر جوان به عنوان همدست او آغاز شد و طولی نكشید كه با اطلاعاتی كه متهم در اختیار پلیس قرار داده بود مخفیگاه او كشف و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد. سرهنگ بابایی با اشاره به روند تكمیل جزییات پرونده گفت: در جریان بازجویی‌ها از پسر جوان، او به داشتن رابطه با همسر مقتول و دادن پیشنهاد قتل مرد میانسال اعتراف كرد كه به این ترتیب پرونده مختومه شد. با تكمیل جزییات پرونده، دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

اخبار حوادث -  اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
قتل، خیانت، فضاحت آل سعود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام هولناک خانواده به خاطر خیانت شوهر!


یک زن جوان انگلیسی بخاطر اینکه همسرش به او خیانت کرده و قصد ازدواج با زن دیگری را دارد،خود و سه فرزند خود را کشت.

انتخاب: یک زن جوان انگلیسی بخاطر اینکه همسرش به او خیانت کرده و قصد ازدواج با زن دیگری را دارد،خود و سه فرزند خود را کشت.

 "فیونا آندرسون" 23 ساله،ساعتی پیش از این اقدام در صفحه فیسبوک خود پیغامی گذاشت و نوشت: همسرم من و فرزندانم را ترک کرده و قصد ازدواج با زن دیگری را دارد.

این زن پس از کشتن سه فرزندش، خود را از بالای یک ساختمان بلند پرت کرد و خود نیز جان باخت.

ماموران پلیس پس از آنکه جسد این زن را روی سقف یک دستگاه خودرو پیدا کردند به محل زندگی وی رفتند و با جسد سه فرزند او روبرو شدند و البته در پزشکی قانونی مشخص شد او باردار است تا به این ترتییب در اصل او 4 فرزندش را کشته باشد.

ماموران پلیس محلی انگلیس پس از حضور در محل حادثه، اقدام این زن را فاجعه بار خواندند و اعلام کردند: اکنون در مراحل اولیه بررسی این پرونده هستیم و نمی توان اظهار نظر کاملی تا زمان آشکار شدن جزئیات حادثه مطرح کرد.