اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خیانت همسر قتل چهار تن را رقم زد



خیانت همسر قتل چهار تن را رقم زد

مرد انگلیسی پس از اینكه به خیانت همسر خود پی برد او و سه تن دیگر را با ضربات چاقو به قتل رساند.

بنابر اعلام پلیس، متهم كه از خیانت همسرش به ستوه آمده بود دست به قتل او و دو فرزند و پدر همسرش زد.

پلیس انگلیس اعلام كرد: «دامیان» و خانواده‌اش در حال آماده‌كردن میز غذا بودند كه یكباره با دو كارد آشپزخانه آنان را مورد حمله قرار داد.

بنابر اعلام پلیس، همسر متهم در حالی‌ كه بر اثر ضربات چاقوی متهم مجروح شده بود پا به فرار گذاشت اما در خیابان به دام همسرش افتاد و در مقابل چشمان همسایه‌ها به قتل رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، «دامیان» گفت: وقتی به رفتارهای همسرم مشكوك شدم با حساسیت‌ بیشتری او را در نظر داشتم و پس از این كه به خیانت او پی بردم، دست به این جنایت زدم./ایسنا


ویدیو مرتبط :
قرائتی / خنده حلال - حکمت - چهار رقم همسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتیاد، قتل همسر را رقم زد/ ازدواج پس از 18 سال جدایی پایان خوشی نداشت



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - اعتیاد، قتل همسر را رقم زد/ ازدواج پس از 18 سال جدایی پایان خوشی نداشت

ازدواج مجدد پس از 18 سال جدایی پایان خوشی نداشت و اعتیاد زن سبب مرگش شد.

به گزارش مهر، قاضی دادگاه کیفری خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه دادگاه کیفری اظهار داشت: جسد زنی 40 ساله 27 شهریور امسال زیر پلی در محور فردوس به گناباد کشف شد که نظریه پزشکی علت فوت را به صورت ظاهری، فشار روی عضلات گردن مقتول تشخیص دادند.

عباس داریوش به پیگیری جریان پرداخت و گفت: مقتول با شوهرش در سال 66 ازدواج کرده و صاحب فرزند پسری بنام سعید شدند اما شش سال زندگی آنها سرانجام به طلاق انجامید.

وی با بیان اینکه قاتل متهم به قتل عمد است، ادامه داد: بعد از گذشت 18 سال از زمان طلاق، این زن و شوهر مجددا ازدواج کرده‌ و بعد از یک سال و نیم از زمان ازدواج مجدد، متاسفانه زن توسط شوهرش به قتل می رسد.

متهم به قتل در این دادگاه علت ازدواج مجدد با همسرش را دلسوزی برای فرزندش دانست و اظهار داشت: متاسفانه 18 سال جدایی سبب شد تا تنها پسرم به جرم حمل مواد مخدر در زندان طبس به سر ببرد و این امر ازدواج مجدد من با همسرم را رقم زد.

«س ـ ع» با بیان اینکه همسرم «ع ـ ق» معتاد به شیشه بود، افزود: بعد از ازدواج تلاش فراوانی برای ترک اعتیاد همسرم کردم اما فایده ای نداشت و غیبت های شبانه او مرا به شدت عصبانی می کرد.

متهم تصریح کرد: آخرین دیدار با همسرم در مشهد در خانه و در حال کشیدن مواد بود که با هم درگیر شدیم و او از شدت عصبانیت وسایل خانه‌ را شکست اما شب کار بودم و صبح که به خانه برگشتم همسرم با تمامی وسایل خانه و حدود چهار میلیون تومان پول خانه را ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: دو روز از وی بی‌خبر بودم و هیچ آدرس و تلفنی نداشتم، جریان گم شدن وی را به والدینش هم  طلاع دادم تا پیگیر شوند اما هیچ اقدامی از طرف خانواده زنم صورت نگرفت.

هرچند فرد مظنون در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه تماس و رؤیت مقتول در روز حادثه شده بود اما سپس لب به اعتراف گشود و گفت: در مسیر فردوس ـ گناباد با همسرم در حال حرکت بودیم که جلوی هیئت ابوالفضلی توقف کرده و چای آماده کردم اما هر چه به همسرم گفتم چای بخور به حرفم گوش نکرد و من از شدت عصبانیت شال سرش را سه دور، دور گردنش پیچیدم در این هنگام او هیچ واکنشی از خود بروز نداد و بعد از چند کیلومتر ادامه رانندگی وی روی صندلی افتاد، از شدت ترس همسرم را زیر پلی در مسیر فردوس گناباد رها کردم.

قاضی دادگاه با افزود: مسیر فردوس به گناباد در گذشته جاده اصلی بوده ولی از زمانی که مسیر بجستان بازگشایی شده از تردد آن کاسته شده است.

داریوش گفت: با توجه به تردد کم مسافران از این جاده، این مسیر به محلی برای قتل عمدی و بزهکاری تبدیل شده به گونه‌ای که از پنج پرونده  قتل عمدی وارده به این دادگاه سه پرونده در این مکان اتفاق افتاده است.

گفتنی است متهم به قتل، مردی 50 ساله متولد نیشابور و ساکن طبس، شغل آزاد و بدون سابقه کیفری بوده است.

پیگیری این پرونده به جلسه بعدی موکول شد و تنها فرزند قاتل قصاص را خواستار شد.

اخبار حوادث - مهر