اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی پس از قتل یک مادر و فرزند



روز گذشته قاتلی که مادر و فرزندی را کشته بود دستگیر شد.

به گزارش اشگاه خبرنگاران جوان، مادر 37 و پسر 16 ساله‌اش روز گذشته در منزل‌شان کشته شدند.

به گفته شاهدان عینی، مردی که ظاهرا با این خانواده آشنا بوده وارد منزل این خانواده شده و پسر خانواده را به ضرب کشت مورد ضرب و شتم قرار داده‌است در این حین مادر به خارج از خانه دویده و از مردم تقاضای کمک می‌کند سپس دوباره به منزل برگشته تا از پسرش دفاع کند. اما قاتل پس از حمله به پسر به مادر حمله می‌کند.

همسایگان که صدای جر و بحث و تقاضای کمک این خانم را می‌شنوند، با پلیس تماس می‌گیرند. در این بین قاتل تصمیم می‌گیرد که از محل حادثه فرار کند اما با همسایگان و نیروهای پلیس مواجه می‌شود.

در این موقع قاتل به یکی از اتاق‌ها رفته و در را از پشت قفل می‌کند و چون راه فراری نداشته تصمیم می‌گیرد با چاقویی گلوی خود را ببرد.

پلیس هر سه مجروح را به بیمارستان منتقل می‌کند. به گفته پزشکان پسر 16 ساله در خانه جان خود را از دست داده بود و مادر هم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جانش را از دست می‌دهد. اما قاتل هنوز زنده است ولی در شرایط بسیار بدی به سر می‌برد.

هنوز از علت و دلیل حمله قاتل به این مادر و پسر اطلاعی در دست نیست.


  اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران  


ویدیو مرتبط :
قتل و خودکشی عجیب در خیابان...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فرزند بیمار بخاطر نداشتن پول بیمارستان/ مادر قاتل خودکشی کرد + عکس



مادر بی رحم قبل از آنکه خود را بکشد ،جان پسر خردسالش را گرفت

 سارا مادر سی ساله ایست که فرزند 5 ساله خود به نام تام را در بیمارستان تخصصی اطفال در آریزونا بستری کرده بود.تام به علت نارسایی کلیه تحت نظر پزشک بود و قرار بود تا چند روز آینده تحت عمل جراحی قرار بگیرد که تصمیم مادرش ,سرنوشت او را تغییر داد.
 

اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز

 

براساس گزارش پلیس; همسر سارا به دلیل قتل در زندان به سر می برد و در مدتی که او سرپرستی خانواده را بر عهده نداشت ,مشکلات بسیاری برای سارا پیش آمد .او که از پس هزینه های درمان پسرش بر نمی آمد,تصمیم به قتل پسرش گرفت.او پس از قتل کودک خردسالش, خود را نیز به قتل رساند.

پلیس محلی آریزونا  در ادامه گفت : سارا نیمه شب وارد اتاق کودکان شده و پس از شلیک سه گلوله به پسر خردسالش,خود را به قتل رساند.تیم پرستاری بیمارستان در اظهاراتشان گفتند : ما هیچ رفتار مشکوکی از سارا ندیدیم و هیچ کسی هم صدای شلیک گلوله را نشنید.

پلیس در پایان گفت : این پرونده شاکی خصوصی ندارد و جنبه عمومی جرم هم به دلیل خودکشی در دایره جنایی مختومه اعلام می شود.

  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران