اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی مرد 50 ساله در راه آهن مشهد


یک مرد 50 ساله در ایستگاه راه‌آهن ورودی به مشهد به قصد خودکشی خود را روی ریل قطار انداخت و جان باخت.

خبرگزاری ایسنا: یک مرد 50 ساله در ایستگاه راه‌آهن ورودی به مشهد به قصد خودکشی خود را روی ریل قطار انداخت و جان باخت.

جواد معراجی‌فر، سرپرست روابط عمومی راه‌آهن خراسان رضوی بیان کرد: لکوموتیوران قطار تهران به مشهد اعلام کرد که روز پنج‌شنبه 23 اردیبهشت حدود ساعت 12:40 فردی که در ایستگاه قبل از ورود به مشهد بر روی ریل قطار دراز کشیده بود و قصد خودکشی داشت، جان باخت.

وی گفت: این حادثه کاملا عمدی بوده است.


ویدیو مرتبط :
از بچه 5 ساله تا مرد 50 ساله! همه اسکیت سواری می کنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی مرد 59 ساله از طبقه هشتم بیمارستان رسول اکرم(ص)



خودکشی مرد 59 ساله از طبقه هشتم بیمارستان رسول اکرم(ص)

مرد 59 ساله ای امروز با رفتن به طبقه هشتم بیمارستان رسول اکرم(ص) در تهران خودش را به پائین پرتاب کرد و جان سپرد.

دکتر سید حمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با تایید این خبر به مهر گفت: این مرد 59 ساله که امروز صبح با خانواده برای انجام کارهای درمانی به این بیمارستان مراجعه کرده بود در حین انجام تشریفات بستری ، خودش را به طبقه هشتم بیمارستان رساند و در مقابل دیدگان خانواده ، مسئولان بیمارستان ، نیروهای امدادی ، حراست و ... از بالای ساختمان به پائین پرتاب کرد و در دم جان سپرد.

یکی از مسئولان بیمارستان عنوان کرد: به محض اطلاع از اقدام خودکشی این مرد 59 ساله که مجرد نیز بوده است یک تیم مجرب و و مددکاردر محل حادثه حضور یافته و با بیمار صحبت کرده و تلاش کردند وی را از اقدام به خودکشی منصرف کنند اما قبل از اینکه این اقدامات به نتیجه برسد متاسفانه وی در مقابل دیدگان حاضران خود را به پائین پرتاب کرد.

وی افزود: به گفته مسئولان بیمارستان این مرد سابقه افسردگی شدید و اسکیزوفرنی داشته است و تاکنون 10 بار اقدام به خودکشی موثر اما ناموفق کرده بود.

وی داوود - م ساکن تهران بود./مهر