اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودسانسوری عجیب یك تشییع جنازه!



اخبار,اخباراجتماعی ,تشییع پیکر همسر آیت الله خاتمی

مراسم تشییع پیکر همسر آیت الله خاتمی دیروز با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی و حضور گسترده مردم یزد و اردكان برگزار شد.

بانوی مكرمه سکینه ضیائی که به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدای یزد بستری بود، در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. پیکر این بانوی بزرگوار دیروز از مصلی نمازجمعه اردکان به سمت بهشت شهدای اردکان تشییع شد. در این مراسم سید حسن خمینی، بیت شریف امام خمینی(ره)، محمدرضا عارف، معصومه ابتکار، مسجد جامعی و جمعی دیگر از چهره‌‌ های سیاسی حضور داشتند.

بسیاری از شخصیت های دینی، ملی، سیاسی، فرهنگی، هنری و... از جمله رییس جمهور، رییس مجلس و برخی مراجع به رییس جمهور دوره اصلاحات تسلیت گفتند اما جالب این كه صدا و سیما حتی پیام رییس‌جمهور را پوشش خبری نداد و چند خبرگزاری و سایت داخلی هم كه تصاویر مراسم تشییع را پوشش دادند از انتشار تصاویر اقامه نماز توسط نوه امام خودداری نمودند تا مبادا تصویر فرزند آن مرحومه در تصاویر دیده شود و منجر به بروز دردسر برای فعالیت رسانه هایشان شود!

 

 اخبار اجتماعی  -  بهار  نیوز 


ویدیو مرتبط :
تشییع جنازه شهیدسعیدنصوحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشییع جنازه عجیب پسر 4 ساله (+عکس)



اخبار گوناگون - تشییع جنازه عجیب پسر 4 ساله (+عکس)

آنها گفتند: ما می‌خواستیم لحظه آخر فراموش نشدنی باشد و این آخرین هدیه ما به فرزندمان بود.

 پسر 4 ساله‌ای در اثر تومور مغزی درگذشت؛ والدین این کودک به دلیل علاقه فرزندشان به جنگ ستارگان، با افرادی در لباس بازیگران جنگ ستارگان کودک را تشیع می‌کنند.

آنها گفتند: ما می‌خواستیم لحظه آخر فراموش نشدنی باشد و این آخرین هدیه ما به فرزندمان بود.

دوست داشتن والدین هیچ دلیلی نمی‌خواهد همین که فرزند هستی و آنها مادر و پدر کافی است که عاشق باشند؛ علاقه والدین به فرزندان آنقدر زیاد است که هرکاری بتوانند برای فرزندان خود انجام می‌دهند حتی اگر تشییع جنازه‌ای به سبک جنگ ستارگان باشد.

 

اخبار,اخبار گوناگون , تشییع جنازه

 

اخبار,اخبار گوناگون , تشییع جنازه

 

اخبار,اخبار گوناگون , تشییع جنازه

 

اخبار,اخبار گوناگون , تشییع جنازه

 

اخبار,اخبار گوناگون , تشییع جنازه

 اخبار گوناگون - هشت صبح