اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواستگار قلابی برای عدم انتشار عکسهای غیراخلاقی یک دختر،5میلیون تومان مطالبه کرد



دختر ۱۸ ساله که نمی توانست از شدت شرم به چهره پدرش نگاه کند و خجالت زده به کف اتاق رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا چشم دوخته بود به تشریح ماجرا پرداخت و گفت:

در سال آخر دبیرستان تحصیل می کنم. پدرم از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و یک شرکت تولید لوازم چوبی دارد. حدود ۲۰ روز قبل وقتی در یک مجلس جشن و سرور شرکت کرده بودم زنی را دیدم که از همسایگان خیلی قدیمی ما در منطقه دیگری از مشهد بود.

 

آن زمان من دختر خردسالی بودم و تنها تصویری از آن زن در ذهنم باقی مانده بود ولی پس از آن که وضعیت مالی پدرم بهتر شد و ما در منطقه احمدآباد ساکن شدیم دیگر او را ندیده بودم. آن روز آن زن از وضعیت زندگی خودش گفت که همسرش به دلیل بیماری قلبی فوت کرده و پسرش نیز که الان جوانی ۲۶ ساله است شرکت بزرگ تجاری در خارج از کشور دارد. آن زن سپس با تعریف و تمجید از من، ادعا کرد که از همان دوران کودکی دوست داشته من عروس او باشم بعد از آن هم شماره تلفن پسرش را به من داد و با این ادعا که او هم اکنون در ایران حضور دارد از من خواست برای آشنایی بیشتر با پسرش تماس بگیرم.

با شنیدن این حرف ها لحظه شماری می کردم تا هرچه زودتر مراسم جشن پایان یابد. ساعتی بعد وقتی با پژمان تماس گرفتم آن چنان از درآمدهای چندصد هزار دلاری و رویای زندگی در خارج از کشور سخن گفت که من همه چیز را فراموش کردم و تنها به ازدواج با او می اندیشیدم. آن روز برای آشنایی بیشتر یکی از عکس هایم را از طریق شبکه های اجتماعی تلفن همراه برای او فرستادم روز بعد پژمان دوباره با من تماس گرفت و آن قدر از ادب و زیبایی من تعریف کرد که دیگر همه چیز را مطابق میلم می دیدم.

آن روز به درخواست پژمان حدود ۴۰ عکس بسیار خصوصی از خودم برایش ارسال کردم ولی شادمانی های من تنها چند روز طول کشید چرا که پژمان از من خواست مبلغ ۵ میلیون تومان به حسابش واریز کنم وگرنه عکس های زننده ای را که برایش فرستادم منتشر می کند. التماس هایم فایده ای نداشت تا این که موضوع را با پدرم درمیان گذاشتم و شکایت کردیم وقتی پژمان و مادرش دستگیر شدند مشخص شد او جوانی بیکار است که در مشهد ساکن است و از طریق شبکه های اجتماعی با کمک مادرش از دختران جوان اخاذی می کند.

 

اخبار حوادث - روزنامه خراسان

 


ویدیو مرتبط :
مطالبه پشت مطالبه سیاست دشمن است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پزشك قلابی مردم را نقره‌داغ می‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شیاد



پزشك قلابی مردم را نقره‌داغ می‌كرد

 پزشك قلابی كه به بهانه سرمایه‌گذاری در خرید و فروش دلار، صاحب یك رستوران را در تهران فریب داده و 40 میلیون تومان پول وی را دزدیده بود، در لواسانات دستگیر شد.

طبق اظهارات متهم، وی درصدد بوده از افراد دیگری هم كلاهبرداری كند كه موفق نشده است.

اخبار حوادث -  چندی پیش مردی با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران علیه مردی به اتهام سرقت 40 میلیون تومانی شكایت كرد.

شاكی كه صاحب یك رستوران در شمال غرب تهران بود، گفت: مدتی پیش مردی به رستورانم آمد و با معرفی خود به عنوان پزشك و صاحب داروخانه عنوان كرد در زمینه سرمایه‌گذاری در خرید و فروش دلار هم فعالیت دارد.

شاكی افزود: او هر هفته دو بار ـ همراه دختر جوانی كه او را نامزدش معرفی می‌‌كرد ـ به رستورانم می‌آمد و پس از مدتی در پی این آشنایی، اعتمادم به وی جلب شد و خواستم با پرداخت مبلغی به وی از او دلار بخرم. او هم ادعا می‌كرد طی دو ماه سرمایه‌ام سه برابر می‌شود.

شاكی یادآور شد: قرار شد با مرد پزشك نزد دوستانش كه در زمینه خرید و فروش دلار فعالیت دارند، برویم. آن روز در حالی كه 40 میلیون تومان پول همراهم بود، برای خرید دلار با خودرویش به یكی از محله‌های شمال غرب تهران رفتیم.

مرد سرمایه‌گذار در دام دزد جوان

شاكی با اشاره به نحوه دزدیده شدن پول‌هایش گفت: روز حادثه مرد پزشك مرا به چند خیابان در شمال و شمال غرب تهران برد و هر بار ادعا می‌كرد دوستانش محل ملاقات را عوض كرده‌اند. سرانجام پس از چند ساعت مقابل یك كوچه بن‌بست در شمال غرب تهران توقف كرد تا از خودرو پیاده شویم. اما پزشك حیله‌گر، در حالی كه كیف پول در خودرو بود، پیاده نشد و بسرعت از محل دور شد.

در پی این شكایت، پرونده در اختیار كارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ماموران در مرحله اول با شناسایی هویت دختر جوانی كه همراه متهم به رستوران شاكی می‌آمده، وی را به مركز پلیس آگاهی احضار كردند.

این دختر جوان در بازجویی مقدماتی ادعا كرد، متهم فراری پیش از این نامزدش بوده و وی و خانواده‌اش را فریب داده و با اخذ مبلغی از آنها متواری شده است.

دختر جوان هم در دام خواستگار شیاد

وی به پلیس گفت: متهم فراری پزشك نبوده و صاحب داروخانه هم نیست، بلكه مدتی پیش به عنوان نسخه پیچ در داروخانه‌ای با وی همكار بوده است.

مرد شیاد با ادعای این‌كه خانواده‌اش در خارج از كشور زندگی می‌كنند و قرار است بزودی داروخانه‌ای در یكی از كشورهای اروپایی دایر كند، دختر جوان را فریب داده و مبلغی پول از او گرفته است.

در ادامه تحقیق از وی معلوم شد، دختر جوان وقتی متوجه شده مرد مورد علاقه‌اش به او دروغ گفته، به ارتباطش با وی خاتمه می‌دهد، اما بعد از آن متهم وی و خانواده دختر جوان را به مرگ تهدید می‌كند. در حالی كه این خانواده قصد شكایت از متهم فراری را داشتند، متوجه می‌شوند خواستگار حیله‌گر نشانی خانه آنها را در اختیار طلبكارانش قرار داده و به این ترتیب آنها را دچار دردسر كرده است.

در حالی كه تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت، معلوم شد وی درصدد است به لواسانات برود و به بهانه خرید دلار از مردی كلاهبرداری كند.

بنابراین ماموران چند روز پیش با هماهنگی قضایی عازم محل فوق شدند و با محاصره آنجا، متهم را پیش از اقدام به كلاهبرداری دستگیر كردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با شاكی اعتراف كرد كه پول‌هایش را دزدیده است.

اعتراف متهم

متهم به پلیس گفت: به دلیل مشكلات مالی بدهكار بودم، به همین دلیل تصمیم گرفتم با كلاهبرداری از مردم، بدهی‌هایم را بپردازم. ابتدا دختری را كه در داروخانه همكارم بود، فریب دادم و به بهانه‌های مختلف از او پول ‌گرفتم.

متهم اضافه كرد: سپس تصمیم گرفتم صاحبان رستوران‌های شمال غرب تهران را هم فریب داده و پول‌هایشان را بدزدم و البته برای این‌كه كسی به من ظنین نشود، نامزدم را هم با خود به رستوران‌ها می‌بردم تا با بررسی وضع مالی صاحبان رستوران‌ها، آنها را فریب دهم.

متهم یادآور شد: ابتدا از همین شاكی كلاهبرداری كردم و درصدد بودم افراد دیگری را فریب دهم كه متوجه شدم پلیس تعقیبم می‌كند.

وی اضافه كرد: بنابراین به زندگی پنهانی‌ام ادامه دادم و دوباره به تهران بازگشتم و با فریب یك مرد پولدار، در لواسانات با وی قرار ملاقات گذاشتم و می‌خواستم به بهانه فروش دلار، پول‌هایش را بدزدم و پیش از هر اقدامی دستگیر شدم.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر كلاهبرداری و دزدی‌ها ادامه دارد./جام جم آنلاین