اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خطای شجاعی روی مهاجم قطر پنالتی بود


کارشناس داوری فوتبال ایران با اشاره به قضاوت داور سنگاپور در دیدار ایران و قطر گفت: در صحنه ای که مسعود شجاعی مهاجم قطر را درون محوطه جریمه سرنگون کرد خطای پنالتی رخ داد.

خبرگزاری مهر: کارشناس داوری فوتبال ایران با اشاره به قضاوت داور سنگاپور در دیدار ایران و قطر گفت: در صحنه ای که مسعود شجاعی مهاجم قطر را درون محوطه جریمه سرنگون کرد خطای پنالتی رخ داد.

خداداد افشاریان ضمن اشاره به قضاوت دیدار سه شنبه شب ایران برابر قطر که با پیروزی یک بر صفر شاگردان کی روش به پایان رسید ضمن بیان این مطلب افزود: داور سنگاپوری بجز یک صحنه در سایر موارد حضور خوبی داشت و اشتباه تاثیرگذاری در بازی نداشت. او در طول بازی سوت بی مورد نزد و اجازه داد دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. ضمن اینکه دو کمک این داور هم در آفسایدگیری موفق بودند.

داور بازنشسته فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در صحنه ای که مسعود شجاعی روی مهاجم قطری مرتکب خطا شد، داور از این جهت که بازیکن قطری تعادل لازم را نداشت اعتقادی به گرفتن پنالتی نداشت اما آن صحنه پنالتی بود. ممکن است این تصمیم برای این داور سنگاپوری تبعات داشته باشد. البته شاید اعتقاد این داور این بود که شجاعی از قبل طرح و برنامه ای برای زدن مهاجم قطری نداشت و به طور ناگهانی با او برخورد کرد.

افشاریان در مورد صحنه ای که رحمان احمدی در موقعیت تک به تک با مهاجم قطر برخورد کرد گفت: اعتراض قطری ها در آن صحنه بی مورد بود چرا که احمدی با مهاجم قطر برخوردی نداشت. در مجموع عملکرد تیم داوری نشان داد ذهنیتی که کی روش از قبل در مورد آنها داشت درست نبود و آنها قضاوت خوبی را ارائه کردند.


ویدیو مرتبط :
خطای وحشتناک راموس روی مسعود شجاعی و خطای شجاعی روی په په

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخراج مهاجم سرشناس قطر از اردو



 

اخراج مهاجم سرشناس قطر از اردو

 

برونو متسو سه شنبه شب حسین یاسر المحمدی مهاجم سرشناس قطری ها که تنها لژیونر تیم میزبان جام ملت های آسیا است را از اردوی این تیم اخراج کرد و از وی خواست به تمرینات تیم باشگاهی اش؛ الزمالک مصر باز گردد!

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر، مهاجم شماره 10 تیمش را از اردوی این تیم اخراج کرد!

برونو متسو سه شنبه شب حسین یاسر المحمدی مهاجم سرشناس قطری ها که تنها لژیونر تیم میزبان جام ملت های آسیا است را از اردوی این تیم اخراج کرد و از وی خواست به تمرینات تیم باشگاهی اش؛ الزمالک مصر باز گردد!

حسین یاسر المحمدی که مسئولان فدراسیون فوتبال قطر با تلاش فراوان توانسته بودند مجوز حضورش در جام ملت های آسیا را از باشگاه الزمالک مصر بگیرند، سه شنبه شب بعد از جدال لفظی با متسو اردوی تیم ملی قطر در هتل اینتر کانتیننتال را ترک کرد. گفته می شود حسین یاسر اعلام کرده بود حاضر نیست بعنوان بازیکن ذخیره روی نیمکت بنشیند و همین امر سبب شد تا سرمربی فرانسوی عذر شماره 10 تیمش را بخواهد.