اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خسرو حیدری در آستانه حضور در لیگ قطر


مدافع هافبک استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای جباری در سپاهان می‌گوید مذاکرات خوبی با تیم‌ قطری داشته است.

ایسنا: مدافع هافبک استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای جباری در سپاهان می‌گوید مذاکرات خوبی با تیم‌ قطری داشته است.

خسرو حیدری در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شد او قرار است به اصفهان برود اما مجتبی جباری به سپاهان پیوست، گفت: من یک پیشنهاد غیررسمی از سپاهان داشتم اما با این تیم وارد مذاکره نشدم. برای جباری هم آرزوی موفقیت می‌کنم. جباری در استقلال یک وزنه و یک بازیکن بزرگ بود. امیدوارم هرکجا که هست موفق باشد.

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که سرانجام فصل بعد در چه تیمی توپ خواهد زد، اظهار کرد: من در جلسه‌ای به آقای فتح‌الله‌زاده هم گفتم که پبشنهاداتی دارم. من یک پیشنهاد خارجی از قطر دارم که مذاکرات خوبی با آنها انجام داده‌ام و به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم. فردا شب هم برای مذاکره نهایی با این تیم قطری به این کشور خواهم رفت.


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه ی برنامه نود با حضور خسرو حیدری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوت گرفتن جدایی خسرو حیدری از استقلال با قانون جدید لیگ قطر/شرط نکونام برای بازگشت به استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی, خسرو حیدری

 

اخبار ورزشی - قوت گرفتن جدایی خسرو حیدری از استقلال با قانون جدید لیگ قطر

قیمت بازیكنان فوتبال پس از جام جهانی افزایش می‌یابد و این را مدیران تیم‌های باشگاهی به خوبی می‌دانند.

از همین رو مدیران تیم‌های قطری به دنبال این هستند تا قبل از شروع جام جهانی، بازیكنان ملی‌پوش ایرانی را جذب كنند و قرارداد آنها را نهایی كنند.


خسرو حیدری از جمله بازیكنانی است كه قطری‌ها به دنبال جذب او هستند. همان‌طور كه جباری و منتظری در تمرین تیم ملی اعلام كرده بودند، قطری‌ها به دنبال این هستند تا 5 ملی‌پوش ایرانی را به لیگ كشور خود ببرند.

از آنجایی‌كه سال بعد هر تیم قطری تنها می‌تواند سه بازیكن خارجی جذب كند و از بین این سه بازیكن، حتما باید دو بازیكن ملی‌پوش باشند، جذب بازیكن برزیلی برای آنها سخت شده و قطری‌ها دنبال جذب بازیكنان ملی‌پوش كشورمان هستند. مطمئنا بازیكنان ملی‌پوش برزیلی حاضر نمی‌شوند به لیگ قطر بروند و بازیكنان درجه دو هم یا باید تغییر تابعیت بدهند و قطری شوند یا قید پول عرب‌ها را بزنند.


این قانون كه به نظر می‌رسید به ضرر بازیكنان كشورمان تمام شود حالا راه را برای آنها باز كرده و به سود آنها تمام شده است.

------------------------------

 

شرط نکونام برای بازگشت به استقلال!

دیروز برخی از هواداران استقلال به محل تمرین تیم ملی رفتند تا از زبان نكونام دلایل جدایی‌اش از استقلال را بشنوند.

نكونام وقتی با سوال یكی از هواداران مبنی بر زمان بازگشت احتمالی‌اش به استقلال روبرو شد، گفت: وقتی به استقلال برمی‌گردم كه یك عده از آقایان از تیم رفته باشند.

با توجه به مصاحبه‌های قبلی نكونام، می‌توان منظور كاپیتان تیم ملی را متوجه شد. رحمتی و قلعه‌نویی، دو نفری هستند كه نكونام به شدت با آنها مشكل دارد اما مطمئنا روی سخن نكونام به قلعه‌نویی است نه رحمتی. بالاخره او چندین بار با رحمتی آشتی كرده و باز هم می تواند این كار را بكند اما رابطه‌اش با قلعه‌نویی آن‌قدر شكراب هست كه به هیچ وجه حسنه نشود. البته باید دانست كه از فوتبالیست‌های كشورمان هیچ چیز بعید نیست.

اخبار ورزشی - بانک ورزش