اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرید دردسرساز شارژ تلفن همراه



اخبار حوادث -  خرید دردسرساز شارژ تلفن همراه

 رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی که از طریق اینترنت اقدام به برداشت وجه می‌کرد، خبر داد. سرهنگ محمد قاسملو در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی غیر مجاز برداشت شده است، رسیدگی به این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات اولیه شاکی با یقین اعلام کرد تا به حال کارت بانکی و رمز دوم آن را در اختیار هیچ کسی قرار نداده است.

با بررسی تخصصی از سوی کارشناسان، مشخص شد که برداشت به صورت اینترنتی از طریق یکی از کافی‌نت‌های مستقر در تبریز انجام گرفته شده است که مسئول کافی‌نت به اداره پلیس احضار شد اما متاسفانه اعلام کرد مشخصات کاربران را ثبت نکرده و نمی‌تواند کاربر اینترنتی مورد نظر را معرفی کند.وی ادامه داد: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که فردی به هویت مشخص با مراجعه به بانک اقدام به برداشت وجه کرده که وی احضارشد

 

و بیان کرد که یک ماه پیش یکی از دوستانم اعلام کرد قرار است مبلغی به حساب وی واریز و من نیز شماره کارت بانکی خود را در اختیار او گذاشته تا مبلغ به حساب من ریخته شود، بعد از مدتی با هم به کافی نت رفته و پس از چک کردن حساب، اعلام کرد که مبلغ مورد نظر واریز شده که به اتفاق به بانک مراجعه و وی در بیرون منتظرماند

 

و من نیز به بانک رفته و وجه واریزی را برداشت و به او دادم.قاسملو تصریح کرد: متهم اصلی با همکاری وی دستگیر و مشخص شد که نصاب ماهواره بوده و در یکی از بنگاه‌های معاملاتی خودرو مشغول به کار است.

 

در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که شاکی نیز در آن بنگاه مشغول به کار است. مواجهه حضوری مابین شاکی و متهم انجام شدکه شاکی بیان کرد، یک ماه پیش در حضور متهم یک فقره شارژ ایرانسل از طریق تلفن همراه برای او خریداری کرده و در آن لحظه متهم از مشخصات بانکی وی اطلاع یافته و اقدام به برداشت کرده است.

 

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند به یاد داشته باشید متخلفان فضای مجازی باهوش بوده و در کمترین زمان می‌توانند اطلاعات شخصی شما را ربایش و ازآن به نفع خود و علیه شما استفاده کنند.
 اخبار حوادث - قانون


ویدیو مرتبط :
خرید شارژ های تلفن همراه از اینترنت بانک شهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شارژ همراه اول،شارژ ایرانسل،خرید شارژ$$روش ارسال فكس از تلفن همراه



 

خرید کارت شارژ همراه اول

 

حرید کارت شارز ایرانسل

 

روش ارسال فكس از تلفن همراه

طی سال‌های گذشته فكس بهترین و سریع‌ترین راه ارسال نامه و پیام از شهری به شهر دیگر بود كه این وظیفه در سال‌های اخیر به سرویس‌های ایمیل و پیامك محول شده است اما هنوز شركت‌ها و سازمان‌هایی هستند كه كماكان از طریق ارسال فكس فعالیت‌هایشان را پیگیری می‌كنند.

 

همراه اول,ارسال فکس با همراه اول,ارسال فکس با سیمکارت همراه اول

 

 

ارسال فكس از تلفن همراه امكانی است كه از سوی اپراتورهای تلفن همراه كشور فعال شده است.

همراه اول در این باره بیان كرده است كه جهت ارسال فکس به مشترکینی که سرویس فکس آن‌ها فعال شده، باید از شماره فکس اختصاص یافته به مشترک استفاده شود و جهت بررسی فعال بودن سرویس، در صورت تماس با شماره فکس اختصاص یافته، برروی صفحه نمایشگر پیام «Fax call» را مشاهده كنند.

فعال‌سازی سرویس فكس به صورت حضوری و غیرحضوری است كه در روش حضوری مالک یا وکیل قانونی می‌توانند به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل و مدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداختی، اصل وکالت‌نامه، در صورت مراجعه وکیل قانونی) را ارائه كنند.

اما در روش غیرحضوری، مشترکین در صورتی که خدمات غیرحضوری تلفن همراه خود را فعال كرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعال‌سازی سرویس فکس اقدام كنند و سپس سیستم یک شماره به فکس اختصاص می‌دهد.

 

شارژ همراه اول

 

به گزارش ایسنا، پس از فعال سازی سرویس فکس، در صورتی که گوشی مشترک، این سرویس را پشتیبانی كند، مشترك می تواند به یکی از2 روش زیر ازسرویس فکس استفاده كند:

 

شارژ همراه اول

 

1) مشترکینی که گوشی تلفن همراهشان دارای منوی فکس است، می‌توانند مستقیما فکس را ارسال یا دریافت كنند و درصورت لزوم از طریق اتصال گوشی به چاپگر، متن را روی صفحه چاپ کنند.

 

شارژ همراه اول

 

2) با قرار دادن سیم‌کارت در رایانه شخصی، (با نصب برنامه GSM Modem در رایانه شخصی) فکس را ارسال و دریافت كنند.

منبع:ایسنا