اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خانم رئیس قربانی توطئه خانوادگی



اخبارحوادث - خانم رئیس قربانی توطئه خانوادگی

رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری کارمندی خبر داد که با یک توطئه خانوادگی، از صاحب شرکت گردشگری سرقت کرده بود.سرهنگ محمد مهدی کاکوان در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش زنی به نام «افسانه» که صاحب یك شرکت گردشگری بود، با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد مبلغ چهار میلیون تومان به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده است.

وی با بیان اینکه این زن عنوان كرد که پس از برداشت وجه از حسابش، از طریق SMS بانک در جریان برداشت قرار گرفته است، گفت: این زن با مراجعه به بانک و پیگیری‌های لازم، متوجه می‌شود که مبلغ چهار میلیون تومان به حساب زنی به نام «مریم» واریز شده است که با وجود تماس رئیس شعبه با این زن مبنی بر انتقال غیرمجاز وجه، اما این زن واریز اشتباهی وجه را قبول نمی‌کند.

به همین دلیل «افسانه» با حضور در پلیس فتا، از پلیس درخواست کمک کرد. با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، «مریم» برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به پلیس فتا دعوت شد. این زن با حضور در مقر پلیس، اعلام کرد که مبلغ چهار میلیون تومان بابت یکی از قرض‌های همسرش به حساب وی واریز شده است و به هیچ عنوان نیز برداشت غیرمجاز را قبول نکرد و به همین دلیل با اخذ دستور قضایی، ماموران نسبت به دعوت از همسر این زن به نام «میثم» به مقر پلیس اقدام کردند.

کاکوان افزود: با حضور «میثم»، وی در ابتدا اظهارات همسرش را تایید کرد، اما در ادامه در دام تناقض‌گویی‌های خود اسیر شد و پسر عمه‌اش به نام «محسن» را طراح اصلی این سرقت معرفی کرد.وی با بیان اینکه «میثم» در اظهارات خود عنوان کرد که پسر عمه‌اش با دریافت شماره حساب بانکی، به آنها گفته است که مبلغ چهار میلیون تومان به حساب آنها واریز می‌کند، گفت: میثم در اظهاراتش عنوان كرد که پسر عمه‌اش دو میلیون و 600 هزار تومان از پول را برداشته و مابقی را به این زوج هدیه داده است!

با توجه به اظهارات «میثم»، ماموران پلیس فتا با اخذ دستور، از مقام قضایی نسبت به دستگیری «محسن» اقدام کردند. در ادامه، مشخص شد که این فرد کارمند قبلی شرکت گردشگری بوده و در زمان فعالیتش در این شرکت، کارهای بانکی را انجام می‌داده است که پس از مدتی با اطمینان از عدم تعویض رمزهای بانکی، نسبت به سرقت از شرکت اقدام کرده است.
اخبارحوادث - قانون
 


ویدیو مرتبط :
جشن تولد خانوادگی علیرضا قربانی در رستوران برج میلاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رمال میلیونر قربانی توطئه خانوادگی


راز قتل رمال میلیونر که قربانی توطئه خانوادگی شده بود در جریان تحقیقات کاراگاهان پلیس آگاهی استان فارس فاش شد.




در آخرین روزهای سال گذشته زنی در تماس با پلیس از قتل شوهرش خبر داد. پس از این تماس گروهی از کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با حضور درمحل دریافتند، امیر34ساله با ضربه های کارد در یکی از اتاقهای خانه اش از پا در آمده است.

ماموران در ادامه به بازجویی از همسر مقتول پرداختند که او اظهار داشت: نیمه شب گذشته دو نفر به در خانه ما آمده و خود را از دوستان همسرم معرفی کردند. آنان پس از ورود به خانه با تهدید اسلحه من و فرزندانم را در کمد دیواری زندانی کردند. پس از چند ساعت باتلاش بسیار توانستم در کمد را شکسته و بیرون بیایم که با جسد امیر در یکی از اتاقها روبرو شدم.

در ادامه جسد برای تعیین اصلی مرگ به پزشکی و قانونی منتقل شد و گروهی از کاراگاهان تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز کردند.

ماموران در جریان تجسس های خود پی بردند، مقتول در خانه اش رمالی می کرد و عاملان جنایت پس از کشتن او حدود 100میلیون تومان پول و طلا را از خانه اش سرقت کردند.

با افشای این موضوع فرضیه قتل از سوی مشتریان مردم رمال مطرح شد اما تحقیقات بر روی این شاخه بی نتیجه ماند.

همچنین کاراگاهان دریافتند همزمان با این جنایت برادر مقتول نیز به طرز مرموزی ناپدید شده است که این موضوع باعث شد ماموران در فرضیه دیگر انگیزه جنایت را اختلافات خانوادگی مطرح کنند.

تیم جنایی برای کشف ردپایی از متهم فراری دوباره به بازجویی از همسر مقتول پرداختند که او با تناقض گویی هایش کلید حل این معما را به پلیس داد.

زن جوان وقتی متوجه شد راز جنایتش فاش شده است، به ماموران گفت: همسرم وضع مالی خوبی داشت اما بسیار خسیس بود، او هر روز با فریب مشتریانش و به بهانه رمالی و بخت گشایی از آنان پول و طلا می گرفت. اما آنها را در کمدش مخفی می کرد و ما را در وضعیت بسیار بدی قرار داده بود. کارهای او باعث شد با همدستی برادرشوهرم نقشه قتلش را طراحی کنیم.

شب حادثه وقتی امیر در خواب بود، برادرشوهرم با ضربه های کارد او را کشت و برای تغییر مسیر تحقیقات سناریوی دروغین را اجرا کردیم.

با افشای راز قتل کارآگاهان سراغ مخفیگاه متهم فراری به نام مسلم شده اما او همراه پول و طلاهای سرقتی در افغانستان گریخته بود.

در حال حاضر مشخصات قاتل فراری برای دستگیری در اختیار پلیس انترپول قرار گرفته است.

منبع : خبرگزاری برنا