اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«خاطرات خون آشام» متوقف می شود


ایان سومرهالدر بازیگر نقش اصلی سریال «خاطرات خون‌آشام» به تازگی اعلام کرده این درام امریکایی که براساس رمانی به همین نام ساخته شده، در فصل هشتم به پایان می‌رسد. هرچند این خبر هنوز به طور رسمی از سوی شبکه سی‌دبلیو تایید نشده است.

آی‌سینما: هالیوود ریپورتر گزارش داده سومرهالدر بازیگری که در هفت فصل گذشته بازی در نقش «دیمن سالواتوره» را بر عهده داشته، دیروز در جمع هواداران سریال محبوب شبکه سی‌دبلیو (CW) اعلام کرده فصل هشتم پایان کار «خاطرات خون‌آشام» خواهد بود. بازیگر 37 ساله در توضیح تصمیم سازندگان سریال اضافه کرده: «ما تصمیم گرفته‌ایم برای این که عدالت را در حق داستان سریال رعایت کرده باشیم، فقط یک فصل دیگر را به عنوان فصل نهایی سریال جلوی دوربین ببریم.»

«خاطرات خون آشام» متوقف می شود

فصل هفتم سریال که این روزها همچنان در حال پخش است، از ژانویه گذشته روی آنتن رفته و آخرین قسمت آن 13 مه پخش می‌شود. با وجود این، سخنگوی سی‌دبلیو می‌گوید هنوز تصمیم قطعی درباره سرنوشت نهایی «خاطرات خون‌آشام» اتخاذ نشده و این در حالی است که دقیقا یک ماه پیش، مدیران این شبکه تلویزیونی از ساخت فصل هشتم سریال خبر داده بودند.

سومرهالدر که از فصل اول در «خاطرات خون‌آشام» حضور داشته، در شرایطی این خبر را اعلام کرده که چند روز پیش کت گراهام یکی دیگر از بازیگران نقش اصلی سریال در گفت‌وگویی اعلام کرده بود فصل هشتم آخرین حضور او در «خاطرات خون‌آشام» خواهد بود.

گراهام که بازی در نقش کاراکتر «بانی بنت» را بر عهده دارد در مصاحبه با «یو‌اس ویکلی» گفته: «فصل هشت آخرین حضور من در سریال خواهد بود و امیدوارم بعد از آن، بتوانم در کار دیگری در کنار این گروه حضور داشته باشم... در واقع، سخت‌ترین قسمت ماجرا جدایی از گروه سریال است چون حالا دیگر مثل یک خانواده‌ایم.»

بعد از جدایی نینا دوبرو بازیگر نقش «النا گیلبرت» شخصیت کلیدی سریال در فصل ششم، «خاطرات خون‌آشام» با افت و خیزهای فراوانی روبه‌رو شد و این اتفاق، در واقع بزرگ‌ترین لطمه‌ای بود که به سازندگان سریال وارد شد. «خاطرات خون‌آشام» (Vampire Diaries) که از تابستان 2009 در حال پخش است، در مدت هفت سال طرفداران پروپا قرص خودش را پیدا کرده است.

باید منتظر ماند و دید که سازندگان سریال چه واکنشی به حرف‌های سومرهالدر نشان خواهند داد.


ویدیو مرتبط :
خاطرات یک خون آشام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد یاوری در «خاطرات یک خون آشام»؟


محمد یاوری خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان از دعوت سازندگان یک سریال معروف و پرطرفدار آمریکایی برای بازی در آن خبر داد.

بانی فیلم: محمد یاوری خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان از دعوت سازندگان یک سریال معروف و پرطرفدار آمریکایی برای بازی در آن خبر داد.

محمد یاوری گفت: چند روز پیش خبر قطعی شدن حضورم را در  سریال «خاطرات یک خون آشام» شنیدم. قرارداد هم بستم و از یک ماه و نیم دیگر فیلمبرداری در آریزونا آغاز خواهد شد. البته من 11 خرداد می‌روم. بخشی از فیلمنامه را خواندم و هنوز فیلمنامه کامل را مطالعه نکرده‌ام.

محمد یاوری در «خاطرات یک خون آشام»؟

خواننده آلبوم‌های «گریه نکن» و «نگرانتم» توضیح داد: درباره نقشی که در این سریال بازی می‌کنم، باید بگویم نقش جوانی به نام «جیسون» است که وارد دار و دسته آنها می‌شود.من از نظر زبان انگلیسی هم مشکلی ندارم و با زبانشان آشنا هستم.

یادآور می شود سریال خاطرات یک خون‌آشام (The Vampire Diaries) یک مجموعه تلویزیونی فراطبیعی درام است که توسط کوین ویلیامسون و جولی پلک بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با همین نام، به نوشتهٔ ال جی اسمیت ساخته شده است. تاکنون پنج فصل از این مجموعه در شبکه سی‌دابلیو پخش شده است.

این سریال به شرح خاطرات و اتفاقاتی که برای یک خون‌آشام به نام استفن سالواتوره و یک دختر به نام الینا گیلبرت روی می دهد می‌پردازد که هر دویشان در پایان هر روز به نوشتن خاطرات خود می‌پردازند.