اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله موشکی به مقر فرماندهی پلیس آنکارا



حمله موشکی به آنکارا ,اصابت دو موشک به مقر فرماندهی پلیس آنکارا

حمله موشکی به مقر فرماندهی پلیس آنکارا

مقر فرماندهی پلیس ترکیه در شهر آنکارا شب گذشته مورد اصابت دو موشک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، این حمله تلفات جانی در بر نداشته و پلیس آنکارا از کشف یک ماده منفجره عمل نکرده دیگر در باغ نزدیکی ساختمان مرکزی پلیس خبر داده است.

این ساختمان که در محله "دیکمن" آنکارا قرار دارد شب گذشته مورد حمله موشکی قرار گرفت و بعد از آن پلیس اقدام به مسدود کردن خیابان های منتهی به این محل کرد.

هنوز مشخص نیست که چه فرد یا گروهی مسئول این حمله بوده اما برخی از رسانه ها جبهه انقلابی آزادی مردم را که یک گروه چپ افراطی است عامل حملات شب گذشته معرفی می کنند.

در مارس گذشته نیزاین گروه اعلام کرد که حملات مشابهی را به ساختمان وزارت دادگستری و همچنین ساختمان حزب عدالت و توسعه انجام داده است.

علاوه بر این موضوع جبهه انقلابی آزاد مردم مسئولیت عملیات انتحاری در سفارت آمریکا در آنکارا را که در تاریخ اول فوریه سال جاری میلادی انجام شد بر عهده گرفته است./ مهر

 


ویدیو مرتبط :
حمله به مقر اصلی و فرماندهی پژاک توسط تیپ 48 فتح استان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله به مقر فرماندهی پلیس استانبول


در جریان حمله افراد مسلح به مقر فرماندهی پلیس در استانبول ترکیه یکی از مهاجمان کشته شده و یک تن دیگر به‌همراه دو افسر پلیس زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم: در جریان حمله افراد مسلح به مقر فرماندهی پلیس در استانبول ترکیه یک زن مهاجم کشته شده و یک فرد مسلح به‌همراه دو افسر پلیس نیز زخمی شدند.

این حمله تنها یک روز پس از حادثه گروگان‌گیری دادستان شهر استانبول از سوی اعضای یک گروه کمونیست ترک انجام شد. پس از این حادثه، نیروهای امنیتی ترکیه با انجام عملیاتی برای آزادسازی گروگان توانستند گروگان‌گیران را به قتل برسانند، اما دادستان این شهر که به گروگان گرفته شده بود نیز بر اثر جراحات وارده جان سپرد.