اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

حمله شبانه به ایران بدون نیاز به تشکیل کابینه/ اسرائیل: ایران به ما حمله کند، 200 غیرنظامی کشته می شود!



نتانیاهو به وزیر دفاع غیرعاملش: این مهمترین ماموریت تاریخ زندگی توست

حمله شبانه به ایران بدون نیاز به تشکیل کابینه/ اسرائیل: ایران به ما حمله کند، 200 غیرنظامی کشته می شود!

وزیر دفاع اسرائیل روز سه‌شنبه در گفتگو با رادیو دولتی این کشور افزود: «برخورد با ایران بسیار پیچیده، سخت و البته بدون پاسخ نخواهد بود.» ...نکته جالب آنکه این محاسبات عجیب با توجه به موشک‌های دوربرد شهاب در نظر گرفته شده است که جمهوری اسلامی در اختیار دارد و برد آنها تا خاک اسرائیل می‌رسد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب : نخست وزیر اسراییل، " آوراهام دیختر" یک مقام امنیتی پیشین را، به عنوان وزیر دفاع غیر عامل تعیین کرد و بار دیگری اظهارات جنگ طلبانه خود علیه ایران را تکرار کرد. به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ رویترز گزارش  داد " آوراهام دیختر" پیش از این وزیر امنیت داخلی و رییس شین بت ، آژانس اطلاعات داخلی اسراییل بوده است. بنیامین نتانیاهو گفته است "دیختر" حالا در مهمترین ماموریت تاریخ زندگی خود، به نخست وزیر، در تامین امنیت ملی اسراییل کمک می کند . نتانیاهو روز یکشنبه گفته بود، چشم انداز تولید کلاهک اتمی توسط ایران ،مهم ترازهر تهدید دیگری علیه امنیت اسراییل است .

این در حالی است که آمریکا درصدد است مانع حمله نظامی این رژیم به ایران شود ، چرا که برخی تحلیلگران آمریکایی معتقدند در صورت حمله یکباره اسرائیل به ایران، جمهوری اسلامی با بمباران اسرائیل شرایط را برای یک جنگ جهانی آماده می کند. گروهی دیگر نیز می گویند حمله به ایران باعث افزایش همدلی در این کشور شده و برنامه هسته ای این کشور را تنها چند سال به عقب می برد.

حمله شبانه به ایران بدون نیاز به تشکیل کابینه

بر اساس تصمیم بنیامین نتانیاهو از این پس تصویب مصوبات جدید دولت در جلسات تلفنی کابینه مقدور خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ به این ترتیب اگر برای مثال نتانیاهو نیمه شب تصمیم بگیرد به تأسیسات اتمی جمهوری اسلامی حمله کند نیازی به تشکیل جلسه حضوری دولت نخواهد بود.

مطبوعات و رسانه‌های اسرائیل نیز به طور مرتب از طرح‌های دولت برای حمله به ایران پیش از انتخابات ریاست‌‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر خبر می‌دهند.

خوش خیالی اسرائیل:  ایران به ما حمله کند، 200 غیرنظامی کشته می شود!اهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل نیز روز سه‌شنبه در گفتگو با رادیو دولتی اسرائیل با تأیید اطلاعات منتشر شده، واکنش علیه ایران را بیش از پیش  "ضروری‌" دانست.  باراک هشدار داد که دست‌یابی جمهوری اسلامی به سلاح اتمی موجب مسابقه تسلیحاتی در منطقه خواهد شد.

به عقیده وی عربستان سعودی، ترکیه و مصر نیز برای دست‌یابی هرچه سریعتر به سلاح اتمی وارد میدان خواهند شد. اهود باراک در این گفتگوی رادیویی افزود: «ما در آمریکای شمالی یا اروپای غربی زندگی نمی‌کنیم. این امکان که ایران به سلاح‌اتمی دست یابد، هر لحظه بیشتر می‌شود.»

وزیر دفاع اسرائیل روز سه‌شنبه در گفتگو با رادیو دولتی این کشور افزود: «برخورد با ایران بسیار پیچیده، سخت و البته بدون پاسخ نخواهد بود.»

وی در ادامه تصریح کرد که هزینه‌جنگ، تلفات انسانی و برآورد مخارج تسلیحاتی، در صورتیکه دست‌یابی جمهوری اسلامی به سلاح اتمی بسیار پیچید‌ه‌تر، سخت‌تر، خطرناک‌تر و پرهزینه‌تر‌خواهد بود.

بر اساس محاسبه کارشناسان وزرات دفاع اسرائیل شمار تلفات انسانی جنگ با ایران و شبه نظامیان حزب‌الله لبنان حدود ۲۰۰ غیرنظامی خواهد بود. بر اساس این محاسبه اگر سوریه نیز وارد جنگ شود شمار تلفات به ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

نکته جالب آنکه این محاسبات عجیب با توجه به موشک‌های دوربرد شهاب در نظر گرفته شده است که جمهوری اسلامی در اختیار دارد و برد آنها تا خاک اسرائیل می‌رسد./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
پاسخ ایران به حمله نظامی اسرائیل به ایران چگونه خواهد بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل سپاه ویژه ای تشکیل داد/رویترز: هدف این سپاه حمله به ایران است



 

اسرائیل سپاه ویژه ای تشکیل داد/رویترز: هدف این سپاه حمله به ایران است

 

رویترز نوشت: اسرائیل اعلام کرده است که در حال ادغام نیروی های ویژه خود و آوردن آنها تحت یک فرماندهی است.

این خبرگزاری نوشت: این اقدام اسرائیل به گفته ی کارشناسان به حمله به کشورها از جمله ایران کمک می کند.

ارتش اسرائیل با اعلام تشکیل "سپاه دپس" نوشت: نخستین وظیفه ی این سپاه، گسترش عملیات های مشترک نیروی دفاعی اسرائیل در عمق استراتژیک است.

کماندوهای این سپاه قادر به اجرای عملیات در خارج از مرزهای اسرائیل و در کشورهای  "دایره ی سوم" هستند. "دایره ی سوم" به کشورهای حاشیه خلیج فارس و شاخ افریقا اطلاق می شود.

رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این سپاه در پی انجام ماموریت در کشورهای دور از اسرائیل است.

رسانه های اسرائیلی پیش بینی کرده اند که احتمال انجام عملیات در داخل ایران از سوی این سپاه وجود دارد.../انتخاب